ספאחיה: "פיטורים? מאמן עם ניסיון כמו שלי אף פעם לא מודאג"

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מכבי תל אביב קיימה את האימון האחרון בארץ לפני שתצא לשבוע מלא בחול שיכלול שני משחק יורוליג. הקרואטי התייחס לשמועות על מעמדו הרעוע במועדון: "כדי לבנות כימיה צריך סגל מלא". וגם: מצבת הפצועים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה (שלישי) היום את האימון האחרון בארץ לפני היציאה לשבוע היורוליג הגורלי: בשישי ישחקו מול גראן קנריה, משם ימשיכו ישירות לאיסטנבול למפגש מול אנדולו אפס ורק ביום רביעי הבא ישובו לארץ לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה. האימון התנהל במצב רוח מרומם, השחקנים נראו מלאי ביטחון, במיוחד הישראלים, זוסמן ואבדיה, שקיימו ביניהם תחרות שלשות.

דיאנדרה קיין החליק אתמול על אחת המדבקות במגרש, סובל ממתיחה במפשעה, אך הוא יטוס עם הקבוצה וככל הנראה ישחק. ג'ייק כהן סובב את הקרסול בסוף האימון, ייבדק על ידי הצוות המקצועי ויוחלט אם ישחק בסמוך למשחק הראשון. טאריק בלאק ערך אימון מלא, סקוטי ווילבקין כבר כשיר לחלוטין ובקבוצה מקווים שיחזור ליכולת הטובה של לפני הפציעה. ג'רמי פארגו עדיין בארצות הברית ויחזור לארץ בעוד כשבועיים.

המקום של המאמן נבן ספאחיה על המטוס חזרה לישראל עדיין לא מובטח והוא יודע שבמקרה של הפסד באחד משני המשחקים הקרובים הוא עלול למצוא עצמו מחוץ למועדון, כשאתמול דיווחנו כי רימאס קורטיאניטיס נמצא במגעים עם ההנהלה הצהובה.


יעמוד לרשותו של ספאחיה. בלאק (אודי ציטיאט)

"כל משחק הוא חשוב, דיברנו על זה כבר כל כך הרבה פעמים. יש לנו עכשיו סגל מלא וכמה ימים להתכונן למשחק, מקווה שזה יעזור לנו לנצח", אמר המאמן והוסיף, "המשחק מול חולון הראה את האופי האמיתי שלנו אבל כמו שאמרתי כבר, חולון היא לא ריאל מדריד. אני מרגיש את השחקנים שלי וחושב שאנחנו בדרך הנכונה".

על השמועות כי מחפשים לו מחליף: "אני לא מודאג. מאמן עם ניסיון כמו שלי לא צריך להיות מודאג וכל מה שאני חושב עליו זה לנצח במשחק הבא. כל הזמן דיברתי שאנחנו צריכים סגל מלא כדי לבנות כימיה בין השחקנים. מכבי תל אביב היא לעולם לא אנדרדוג".


קורטיאניטיס. ספאחיה לא מודאג מהדיווחים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי