זוסמן: "האווירה בחדר ההלבשה של מכבי ת"א שונה"

אנג'לו קלויארו, יובל זוסמן
אנג'לו קלויארו, יובל זוסמן | עדי אבישי

הישראלי שקיבל דקות בהפסד לפנרבחצ'ה גילה: "כולנו התרגשנו כשהציגו את ספרופולוס". המאמן בטוח: "השחקנים יחזירו את הקבוצה למסלול". קנדריק ריי: "גם כשלא שיחקתי ידעתי שהזמן שלי יגיע"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה עוד הפסד, כואב במיוחד, לפנרבחצ'ה הטורקית וירדה למאזן עלוב של 8:1 במשחקו הראשון של יאניס ספרופולוס בהיכל מנורה. למרות שהקבוצה נראתה מחויבת יותר, עדיין בלטו הבעיות בהגנה וחוסר היכולת לשמור על יתרון. המאמן החדש אומנם ניסה לחבר אליו את הקהל כשניסה להלהיב אותו ולשתף את יובל זוסמן ודני אבדיה למספר דקות רב יותר ממה שקיבלו אצל נבן ספאחיה, אבל כל זה לא עזר לניצחון והצהובים נשארו עם המחמאות בלבד.

"אני לא רוצה לדבר עדיין על המאמן, אני יכול להגיד שאנחנו כשחקנים עובדים קשה ורצינו מאוד להשיג את הניצחון הזה", אמר דיאנדרה קיין בסיום. "ניסיתי לעזור לקבוצה שלי לנצח ולא הצלחתי, גם כשלא שיחקתי ידעתי שהזמן שלי יגיע. המשכתי להתאמן ולקוות שאני אשחק", אמר קנדריק ריי, שבשני המשחקים של המאמן החדש קיבל יותר דקות מאשר בכל התקופה של ספאחיה. יש לציין שבימים לפני שהקרואטי עזב כבר היו דיבורים שהוא סגור בקבוצה אחרת, דיווחים שכמובן הופרכו בינתיים.

"היה חסר לנו סל אחד או מסירה אחת טובה. הם קלעו סלים קשים. שמרנו אותם על סקור נמוך וחבל שהפסדנו. אני חושב שכולם מרגישים אווירה שונה בחדר ההלבשה. נבן עשה איתנו עבודה מדהימה אבל כשהציגו לנו את המאמן החדש כולם התרגשו ושמחו. היה חסר את הגרוש ללירה היום. אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה מהמאזן שלנו. עכשיו נצטרך לבוא ולנצח כל משחק. לא היו לנו עדיין מספיק אימונים עם המאמן החדש. מה שהוא מבקש ממני אני מנסה לעשות ב100 אחוז", אמר יובל זוסמן.

ספרופולוס עצמו דיבר לראשונה עם התקשורת הישראלית: "לכבוד לי להיות פה כמאמן של מכבי תל אביב. אני חושב שזה אחד המועדונים האגדיים באירופה. אנחנו מאוכזבים שלא השגנו תוצאה טובה במשחק אבל שמחים שנראינו יותר טוב מאשר במשחק הקודם. השחקנים שלנו שיחקו עם תשוקה ובצורה הזו הם יחזירו את הקבוצה למסלול הנכון. לראשונה בקריירה שיחקתי יותר משחקי יורוליג מאשר אימונים שהיו לי. לדעתי אנחנו בכיוון הנכון כי הוצאנו לפועל אפילו את המעט שתכננו, התקפית והגנתית. ההגנה שלנו במשחק הזה הייתה טובה ברוב הדקות. אנחנו נגלה בזמן הקרוב מה חסר לנו כדי להשיג ניצחונות ונעבוד קשה. לשחקנים יש המון רצון לקחת את מכבי גבוה יותר. יש פה סגל טוב ושחקנים טובים ואני מאמין בהם".


"אנחנו בכיוון הנכון" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי