בלאט: "אתם רוצים לשמוע את דעתי על המצב במזרח התיכון?"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

המאמן הישראלי של אולימפיאקוס התבדח לאחר הניצחון על ריאל מדריד: "אי אפשר שתשאלו אותי רק שתי שאלות, קדימה. העולם במצב רע מאוד, חבל שמישל אובמה לא רצה לנשיאות". פאבלו לאסו: "עשינו טעויות במחצית הראשונה"

(גודל טקסט)

דיוויד בלאט במצב רוח טוב. הוא וקבוצתו אולימפיאקוס אמנם ספגו שני הפסדים ליריבה השנואה פנאתינייקוס תוך תשעה ימים, אך מאז הוא השיג שני ניצחונות יורוליג רצופים כולל אחד ענק אתמול (חמישי) 83:88 על ריאל מדריד, שזה היה הפסדה הראשון העונה ואיבדה את פסגת הטבלה.

מצב רוחו הטוב של המאמן הישראלי-אמריקאי בלט במיוחד במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק. "בשבוע שעבר הפסדנו בבית לפנרבחצ'ה שהיתה טובה מאוד", אמר בלאט, "ואני שמח מאיך שהשחקנים שלי הגיעו למשחק הזה נגד קבוצה גדולה כמו ריאל מדריד. אנחנו אולימפיאקוס ככה שהציפיות שלי תמיד גדולות".

אלא שאחרי שתי שאלות העיתונאים השתתקו. פשוט לא היה להם יותר מה לשאול אחרי המשחק הנהדר. בעיני בלאט זה היה מוזר. "קדימה, אני צריך עוד שאלות", הוא דרבן בחיוך את הנוכחים ההמומים, "לפחות עוד שאלה אחת. אחרי ההפסד לפנאתינייקוס שאלתם אלף שאלות, ועכשיו אנחנו מנצחים את ריאל מדריד ואתם עוצרים אחרי שתי שאלות? קדימה, תשאלו אותי כל דבר. אתם רוצים לשמוע את דעתי לגבי המצב הגיאו-פוליטי במזרח התיכון?"

דיוויד בלאט.
דיוויד בלאט. "הייתי מצביע למישל אובמה" (טוויטר)

החדר צחק, ובלאט המשיך: "העולם במצב רע מאוד כרגע, אני יכול להגיד לכם. כשיש מנהיגים כמו אלה שיש לנו עכשיו אנחנו בצרות גדולות. חבל שמישל אובמה לא רצה לנשיאות, אני הייתי מצביע עבורה".

במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד העניינים היו פחות מחוייכים. "אלה היו שני משחקים שונים", אמר המאמן פאבלו לאסו. "במחצית הראשונה עשינו הרבה טעויות, בהגנה ובהתקפה, והם בנו יתרון משמעותי. אני חושב שנתנו הופעה יותר טובה במחצית השנייה, למרות שהחמצנו לא מעט. הגענו למשחק מאוחר, ואולימפיאקוס שלטה מההתחלה. היו לנו פצועים, אבל זה לא תירוץ מבחינתי".

רודי פרננדס: "היינו יכולים לנצח על פי המחצית השנייה, אבל שילמנו את המחיר על הדקות הראשונות. אנחנו לא יכולים לתת לקבוצה הגנתית שלא קולעת הרבה לתת לנו 52 נקודות במחצית אחת. אבל העיקר שכולנו מוכנים לתת למאמן את כולנו".

רודי פרננדס.
רודי פרננדס. "היינו יכולים לנצח על פי המחצית הראשונה" (AFP)

אולימפיאקוס תוכל לצרף ניצחון שלישי רצוף כשתארח בשבוע הבא את בודוצ'נוסט, אחת הקבוצות החלשות ביורוליג. אלופת אירופה, לעומת זאת, מצפים כמה ימים לא קלים בהם תפגוש את ברצלונה בליגה, צסק"א מוסקבה (הקבוצה היחידה שנותרה בלתי מנוצחת) ואנדולו אפס ביורוליג, גראן קנריה בליגה ולאחר מכן ברצלונה במסגרת היורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי