ספרופולוס: "השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה". אובראיינט: "ניצחון גדול"

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | אודי ציטיאט

אחרי קאמבק מרשים, מכבי תל אביב חיברה ניצחון שני ברציפות ביורוליג, 71:73 על דרושפאקה בטורקיה. המאמן: "לא ויתרנו עד השנייה האחרונה". האמריקאי נבחר למצטיין עם 12 נקודות ו-14 ריבאונדים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב חיברה הערב (חמישי) ניצחון שני ברציפות ביורוליג לראשונה מאז חודש ינואר לאחר שמחקה פיגור של 16 נקודות בטורקיה וגברה על דרושפאקה 71:73.


 

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב סיכם: "הדבר הכי חשוב הוא שנלחמנו עד הסוף, לא ויתרנו עד השנייה האחרונה ולא הרמנו ידיים. לצערי, במחצית הראשונה וברבע השלישי היינו רכים ולא מספיק טובים הגנתית. ברבע האחרון כבר ראינו מאמץ קבוצתי גדול והיריבה קלעה רק תשע נקודות. חזרנו למשחק, המומנטום היה בצד שלנו ובסופו של דבר הגיע לנו לנצח".

המאמן היווני התייחס לאווירה בחדר ההלבשה: "הניצחון הזה הוא גדול מאוד עבורנו והוא שייך לשחקנים שחוגגים עכשיו בחדר ההלבשה. מגיע להם ואני רוצה לברך אותם. אנחנו נמשיך לעבוד ולהילחם בשביל להשיג עוד ניצחונות".


ג'וני אובראיינט נבחר לשחקן המצטיין עם 12 נקודות ו-14 ריבאונסים: "הגענו לכאן בידיעה שנצטרך לקחת הרבה כדורים חוזרים מול דרושפאקה ועשינו את זה. זה היה המפתח שלנו הערב. כל השחקנים נתנו את הכל, היה קשה מאוד, אבל מדובר בניצחון חוץ גדול עבורנו".

 


הוציא את מכבי תל אביב לדרך חדשה. ספרופולוס (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי