הפסד צורב בליטא: 73:80 לז'לגיריס על מכבי תל אביב

ווילביקין וחבריו מאוכזבים בסיום
ווילבקין וחבריו מאוכזבים בסיום | אודי ציטיאט

זה היה משחק שסומן על ידי הצהובים ככזה שבו הם חייבים לנצח, בעיקר כשהמארחת חסרה את וולטרס ויאנקונאס, אבל כוונות לחוד ומציאות לחוד והקבוצה של שאראס ניצחה. 20 נקודות לווילבקין, 18 לאו'בראיינט

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שישי) בליטא 73:80 לז'לגיריס במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-14 ביורוליג ושסומן ככזה שבו חייבים שחקניו של ספרופולוס לנצח, במיוחד כשהמארחת חסרה את וולטרס ויאנקונאס. ואכן הצהובים קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות ולהמשיך להיאבק על מקום בשמינייה הראשונה, אבל נכנעו תוך שהם רושמים מאזן 10:4, מול 7:7 של שאראס ושחקניו. 


מכבי תל אביב הייתה במשחק ברבע הראשון שהיה צמוד, אבל הליטאים ברחו ברבע השני, מכבי חזרה, וירדה להפסקה בפיגור של שש נקודות. ההתקפה הצהובה נבנתה כמעט בלעדית על סקוטי ווילבקין וג'וני אובריאנט וכשהם לא דייקו, לא היה מי שיקלע במקומם. ווילבקין אמנם קלע במשחק 20 נקודות, אבל סיים אותו ללא אסיסטים ובסיום התל אביבים עם הפסד עשירי העונה ביורוליג.


קלעו לז'לגיריס: ארותראס מילאקניס 16 נקודות, אדגראס אולנובאס וברנדון דייויס 13 כ"א, ארון וייט 12 ו-7 ריבאונדים, לאו וסטרמן 11, דרק וולטון 8, תומאס וולקאפ 5, רוקאס יקובאיטיס 2.


קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 20, ג'וני אובריאנט 18, מייקל רול 12, דיאנדרה קיין 8, טאריק בלאק 6, אנג'לו קלויארו 4, ג'ון דיברתולומאו 3, אלכס טיוס 2. 



ספרופולוס על הקווים (אודי ציטיאט, ליטא)



שאראס לא שקט (אודי ציטיאט, ליטא)


רבע ראשון
מכבי ת"א פתחה עם: סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובראיינט וטאריק בלאק. ז'לגיריס עלתה עם דריק וולטון, תומאס ווקאפ, אדגראס אולאנובס, ברנדון דייויס ואנטאנס קבליאוסקאס. שתי הקבוצות סגרו טוב בהגנה ועיקר הנקודות הגיעו בזכות קליעות מבחוץ שהובילו ל-10:11 לזכות מכבי תל אביב. ההגנות הטובות של שתי הקבוצות שמרו על תוצאה נמוכה ושלשה של סקוטי ווילבקין עם הבאזר, קבעה שוויון 16:16 בסיום הרבע.



או'בראיינט בדרך לסל הליטאי (אודי ציטיאט, ליטא)



ווילביקין אחרי עוד שלשה מדויקת שלו (אודי ציטיאט, ליטא)


רבע שני
המשחק המשיך להיות צמוד, ג'וני אובריאנט המשיך להיות האיש של מכבי בהתקפה וכשברנדון דייויס בלט אצל המארחת. קיין החטיא פעמיים מחוץ לקשת והליטאים עלו ל-22:29. לצהובים לא היו תשובות, וז'לגיריס עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון, 25:36. ווילבקין עם עוד שלשה עם הבאזר, צימק את הפיגור של מכבי תל אביב בהפסקה ל-39:33. ןןילבקין עם 13 נקודות, או'בראיינט עם 12. קנדריק ריי שסובב את קרסולו ירד לקבל טיפול וכבר לא ישוב לשחק הערב.



דיאנדרה קיין בהגנה מול ווסטרמן (אודי ציטיאט, קובנה)


רבע שלישי
המארחת עלתה ל-33:44 תוך 40 שניות. אובריאנט צימק, ארון וייט קלע מנגד והליטאים כבר ב-38:51. מכבי התקשתה לעצור את ההתקפות של ז'לגיריס והמארחת הוליכה ביתרון שנע בין 10 ל-14 נקודות. ווליבקין ואובריאנט המשיכו לצלוף ולדייק והם הצליחו להוריד את יתרון הליטאים עד ל-59:53 בסיום הרבע.



דיברתולומיאו מאוכזב (אודי ציטיאט, קובנה)


רבע רביעי
 

מכבי תל אביב המשיכה את המומנטום והשלימה ריצה של 0:8 כדי להוריד את הפיגור ל-59:55 בלבד. אלא שמילאקניס ו-וולטון קלעו שוב ושוב מחוץ לקשת וז'לגיריס ברחה ל-57:68. הליטאים המשיכו לצלוף, הצהובים  עשו קולות של חזרה, אבל זה היה מעט מידי ומאוחר מידי. בסיום, 73:80 לז'לגיריס.



שאראס חוגג בסיום (אודי ציטיאט, ליטא)א


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי