תם החלום? 79:91 לריאל מדריד על מכבי תל אביב בספרד

קמפאצו מול רול וטיוס
קמפאסו מול רול וטיוס | אתר היורוליג

הצהובים התמודדו בכבוד מול אלופת אירופה, אבל מעדו בסיום בדרך להפסד. מייקל רול שהשווה שיא קריירה עם 23 נקודות ואלכס טיוס שקלע 17, בלטו אצל המפסידה. ווילבקין קלע שתיים בלבד

(גודל טקסט)

הסיבוב השני של היורוליג נפתח הערב (חמישי) ומכבי תל אביב נכנעה בספרד 91:79 לריאל מדריד. התל אביבים שחסרו את טאריק בלאק בשל מתיחה בירך, היו צמודים לאלופת אירופה עד להפסקה (44:44) וגם בחלק מהרבע השלישי, אבל התעוררות של סרחיו יול והגנה טובה, הובילו בריחה ספרדית החל מאמצע הרבע השלישי.  


סקוטי ווילבקין הציג ערב חלש, עם שתי נקודות בלבד, גם הן מהקו. ג'וני אובריאנט לא הזכיר בכלום את יכולתו הנהדרת בשבוע שעבר מול מילאנו. היחידים שראויים לציון לטובה במכבי תל אביב הם מייקל קול שקלע 23 נקודות והשווה שיא קריירה, אנג'לו קלויארו ואלכס טיוס שהחזיקו את הצהובים במשחק במשך דקות ארוכות. מכבי תל אביב במאזן של 11:5 ונראה שחלום העלייה לשלב הבא, מסתבך ועלול להישאר בגדר חלום.  


קלעו לריאל מדריד: גוסטבו איון 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, רודי פרננדס 13, טריי תומפקינס 12, סרחיו יול 11 ו-9 אסיסטים, אנתוני רנדולף ופאקונדו קמפאצו 11 כ"א, גבריאל דק ו-וולטר טבארס 4 כ"א, ג'פרי טיילור 3, פליפה רייס וקלמן פרפליק 2 כ"א.


קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 23 נקודות, אלכס טיוס 17 ו-8 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 13, ג'וני אובריאנט 6, קנדריק ריי וג'ייק כהן 4 כ"א, דיאנדרה קיין, נמרוד לוי וג'ון דיברתולומיאו 3 כ"א, סקוטי ווילבקין 2, יובל זוסמן 1.
 


קלויארו. מחצית ראשונה צמודה במדריד (אודי ציטיאט)


רבע ראשון
מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, ג'וני אובריאנט, אנג'לו קלויארו ואלכס טיוס. הספרדים פתחו עם סרחיו יול, וולטר טברס, ג'רמי טיילור, פביאן קוזר ואנתוני רנדולף. פתיחה נהדרת של הצהובים, כשטיוס וקלויארו קלעו והעלו את האורחת ליתרון 3:9 אחרי שלוש דקות. הספרדים רצו 0:8, רול קלע שלשה לפני סיום הרבע וקבע את התוצאה בתום 10 דקות – 19:21 לריאל מדריד. 


רבע שני

תומפקינס קלע שלוש שלשות בפתיחת הרבע, שתי שלשות של לוי ורול הותירו את מכבי קרובה 31:34. מכבי המשיכה ביכולת טובה, ושתי נקודות של קלויארו מהקו העלו את הצהובים ליתרון נקודה, 40:41. קליעות הדדיות קבעו את תוצאת המחצית – 44:44 מהנה וקצבי עם 12שלשות, שש לכל קבוצה.



מייקל רול. הקלע הבולט של מכבי במחצית הראשונה (אודי ציטיאט)


רבע שלישי

הספרדים פתחו טוב את הרבע השלישי, רצו 2:9 בזכות יול וחבריו וברחו ל-46:53. הבריחה נמשכה עם שלשה של קמפאצו שהעלה את יתרון המארחת ל-50:64. רול וטיוס הובילו ריצה תל אביבית של 2:10, ויתרון ריאל צומק לשש – 60:66. ווילבקין עם שתי הנקודות הראשונות שלו הערב, קבע 62:69 לריאל לקראת הרבע המכריע.


דיאנדרה קיין. ערב חלש במדריד (אודי ציטיאט)


רבע רביעי

רצף טעויות של אובריאנט ומנגד יכולת טובה של רודי פרננדס, וההפרש של המארחת צמח ועלה ל-65:77. יתרון הספרדים כבר עלה ל-17 נקודות, אך שלשה של רול ונקודות של ג'ייק כהן צימקו ל-10, ובסיום 79:91 לריאל מדריד. ווילביקין סיים משחק עגום מבחינתו עם שתי נקודות בלבד, שתיהן מהקו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי