ישראל תארח את מחנה "כדורסל ללא גבולות" בשיתוף FIBA וה-NBA

FIBA
FIBA | אתר רשמי

איגוד הכדורסל ישתף פעולה עם FIBA וה-NBA, כספי: "רוצה להראות לכוכבים את היופי של המדינה שלי"

(גודל טקסט)
פיב"א, איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת ה-NBA הוציאו היום (רביעי) הודעה כי מחנה "כדורסל ללא גבולות" ייערך השנה במכון וינגייט בנתניה בין ה-13 ל-16 באוגוסט. המחנה יהיה האירוע העולמי הראשון של ה-NBAופיב"א שייערך בישראל.

 

סגן נשיא ה-NBAברוקס מיק אמר: "לארח את כדורסל ללא גבולות בישראל ייתן ל-NBAולפיב"א את ההזדמנות להשתמש בכדורסל והערכים של המשחק, שכוללים עבודת צוות וכבוד, כדי לקרב צעירים מרקעים שונים. אנחנו מקווים שהכוכבים הגדולים באירופה יגיעו לישראל".


עומרי כספי. מתמחה באירוח כוכבים. צילום: gettyimages

 

מאיגוד הכדורסל נמסר: "איגוד הכדורסל הישראלי נרגש לשתף פעולה עם ה-NBAו-FIBAבתוכנית כדורסל ללא גבולות. אנו גאים בכך שישראל נבחרה לארח את האירוע ולזכות להיות חלק ממסורת הכדורסל הנהדרת הזו. נפעל על מנת לוודא כי השחקנים והאירועים המובילים באירופה יחוו את ישראל ואת האירוע בצורה הטובה ביותר".

 

קפטן נבחרת ישראל עומרי כספי אמר: "כדורסל בלי גבולות היא תוכנית מדהימה, ואני בר מזל שהצלחתי להשתתף כמחנה ב-2005. זה נהדר לראות את ה-NBAו-FIBAמכירים במאמצי הפיתוח של כדורסל בישראל על ידי אירוח המחנה שם בפעם הראשונה. מצפים לעבוד עם השחקנים המובילים של הגברים והנשים באירופה ולהראות להם את היופי והתרבות של המדינה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי