הפועל ירושלים הוגרלה עם גלאטסראיי ובאיירן מינכן ביורוקאפ

ליאור אליהו. מחפש תארים
ליאור אליהו. מחפש תארים | צילום: דני מרון

אלופת ישראל תשחק בבית ב' עם הטורקים, הגרמנים, רג'יו אמיליה, לייטקבליס פוניבז' ובודצ'נוסט. דרושפאקה של בלאט תפגוש את קאזאן וצדביטה בבית א'

(גודל טקסט)
הגרלת שלב הבתים ביורוקאפ נערכה היום (חמישי) במשרדי יול"ב בברצלונה והפועל ירושלים הוגרלה עם גלאטסראיי, באיירן מינכן, רג'יו אמיליה, לייטקבליס פוניבז' ובודצ'נוסט בבית ב'. אלופת ישראל תפתח מול לייטקבליס בחוץ את משחקיה ב-11.10 ותנעל את השלב הראשון גם כן בחוץ מול גלאטסאריי 27.2. 


24 קבוצות השתתפו בהגרלה והן חולקו לארבעה בתים בני שש קבוצות בכל אחד. ארבע הראשונות מכל בית יעפילו לטופ 16. האדומים דורגו בדרג השלישי בעקבות תוצאות העבר שלהן בשנים האחרונות.




מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס הגיב: "בשלב הזה של העונה אין הגרלה טובה או נוחה. יתר הקבוצות בבית כמונו, טרם השלימו את בניית הסגל ולכן קשה לחזות מה יקרה. עם זאת יש בבית שלנו כמה שמות אטרקטיביים ואני בטוח שלאוהדים שלנו צפויה חווית כדורסל משובחת בארנה. המטרה היא קודם כל לעבור את השלב הזה ולהתקדם משם".


סדר המשחקים של ירושלים: לייטקבליס (ח) 11.10, בודצ'נוסט (ב) 17.10, באיירן מינכן (ב) 25.10, רגיו אמיליה (ח) 1.11, גלאטסאריי (ב) 8.11, לייטקבליס (ב) 15.11, בודצ'נוסט (ח) 6.2, באיירן מינכן (ח) 13.2, רג'יו אמיליה (ב) 20.2, גלאטסאריי (ח) 27.2.


רשימת הבתים המלאים

בית א': אוניקס קאזאן ( רוסיה), דרושפאקה (טורקיה), צדביטה זאגרב (קרואטיה), טורינו (איטליה), אנדורה (ספרד), פאריס לבלואה (צרפת).


בית ב'
: גלאטסראיי (טורקיה), באיירן מינכן (גרמניה), הפועל ירושלים (ישראל), רג'יו אמיליה (איטליה), לייטקבליס פוניבז' (ליטא), בודצ'נוסט (מונטנגרו).


בית ג'
: לוקומטיב קובאן (רוסיה), אלבה ברלין (גרמניה), ריטאס וילנה (ליטא), בילבאו (ספרד), לימוז' (צרפת), פרטיזן בלגרד (סרביה).


בית ד'
: גראן קנאריה (ספרד), זניט סנט פטרסבורג (רוסיה), טופאש בורסה (טורקיה), טרנטו (איטליה), אולם (גרמניה), וילרבאן (צרפת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי