ללא כספי ואליהו: 73:83 לנבחרת ישראל מול רומניה

בר טימור
בר טימור | איגוד הכדורסל

החבורה של ארז אדלשטיין פתחה מצוין את הכנותיה ליורובאסקט כשזכתה בניצחון במשחק הראשון בבוקרשט. ביום ראשון, משחק נוסף מול הרומנים

(גודל טקסט)
 נבחרת הכדורסל של ישראל פתחה הערב (שישי) סדרה של 11 משחקי אימון לקראת היורובאסקט, שיתחיל בסוף החודש הבא, בניצחון חוץ 73:83 על נבחרת רומניה. 


המאמן ארז אדלשטיין בחן את כל השחקנים שעמדו לרשותו והוא יעשה זאת גם במשחק השני בין שתי הנבחרות ביום ראשון.


 

הנבחרת הישראלית שיחקה ללא ליאור אליהו הפצוע ששוחרר מהנסיעה וללא עומרי כספי שאמור לשחק במשחק השני. אדלשטיין עשה בדיוק מה שהבטיח לפני המשחק והגביל את דקות המשחק ל 20-18-לשחקן.


קלעו לנבחרת ישראל: בר טימור ויוגב אוחיון 11 כ"א, פניני 10 נק' ו-9 אס', האוול ובלייזר 9 כ"א, הלפרין 7, דאוסון 6, צ'וברביץ' 5, מקל, כדיר וזלמנסון 4 כ"א ועמית שמחון 3. 


יוגב אוחיון אמר בסיום כי הוא מרוצה מהלחימה ומהדקות הטובות בניסוי הכלים הראשון לקראת היורובאסקט: "אני חושב שיחסית למשחק ראשון שיחקנו הרבה דקות טובות, ויש גם הרבה מקום לשיפור. שיחקנו עם 12 שחקנים, כולם הרגישו מגרש וזה מה שחשוב. התוצאה פחות חשובה, אבל חשובה. אנחנו רוצים להמשיך בדרך הזאת, לעבוד קשה, להציג כדורסל טוב, להילחם, להיות ראשונים לכל כדור". 


עוז בלייזר סיכם: "התחלה טובה, גם אישית וגם קבוצתית. כיף להיות על המגרש עם החברה האלה ולייצג את המדינה. אני שמח שהיו הרבה דקות ששיחקנו טוב עם הרבה שטף והרבה ביחד. זו הדרך של הנבחרת וזה מה שחשוב. כיף להתחיל ברגל ימין אבל יש עוד דרך ארוכה וצריך עוד לתקן דברים ואני בטוח שהצוות ישב איתנו ונתקן"


מהלך המשחק


ישראל פתחה עם גל מקל, בר טימור, עוז בלייזר, גיא פניני וריצ'רד הוואל  הרומנים עם ראדו פאליציוץ, רולנד טורוק, ג'ורדן לי ווטסון, קטאלין באצ'יו ואנדריי מנדאצ'ה.


גיא פניני ובר טימור עם פתיחה טובה ומתפרצות מהירות העלו את ישראל ליתרון 2:7. הנבחרת הישראלית המשיכה לרוץ ויתרונה הלך וגדל. גם עידן זלמנסון בהופעת בכורה בנבחרת הצטרף לקולעים ובתום הרבע הראשון –
15:22 לישראל.



גיא פניני במדי הנבחרת (אודי ציטיאט) 


הרומנים עלו נחושים לרבע השני וצימקו את הפער לזכות ישראל לחמש נקודות בלבד ואז עם חמש נקודות רצופות רשמו שוויון – 28:28. צ'וברוביץ' עלה לשחק ורשם נקודות ראשונות וישראל עלתה שוב ליתרון – 28:32. צ'וברוביץ' המשיך לקלוע מהקו והיתרון הישראלי עלה שוב לחמש נקודות – 31:36.



כספי עם הנבחרת ברומניה, אך אינו משחק הערב (עדי אבישי) 


יותם הלפרין עם חמש נקודות רצופות העלה את ישראל ליתרון 35:43. הרומנים קלעו שלשה ושמחון ענה בשלשה, 38:46 לישראל וזאת גם התוצאה בהפסקה. 


המארחים פתחו את הרבע השלישי עם חמש נקודות וצימקו לשלוש בלבד – 46:43 לישראל. המומנטום הרומני נמשך ושוב שוויון – 46:46. נקודול האוול ומקל העלו את ישראל ליתרון 46:52. האוול עם נקודות יפות ואוחיון העלו את ישראל ל51:60. שלשה של אוחיון עם סיום הרבע השלישי קבעה 56:64 לישראל.



אדלשטיין. בוחן את יכולת שחקניו (עדי אבישי) 


דקות טובות של ישראל הקפיצו את היתרון ל-59:70. הרומנים צימקו, דאוסון קלע שלשה והיתרון הישראלי עלה ל-12 הפרש – 63:75. בר טימור קבע 68:78 והניצחון הישראלי נראה מובטח כשנותרו בדיוק שתי דקות לסיום. בלייזר קלע וקבע 68:81 לישראל. כדיר קלע שתיים ובסיום – 73:83 לישראל.
 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי