מתיחה בתאומים לכספי, אדלשטיין: "קיבלנו שיעור"

אדלשטיין
אדלשטיין | דני מרון

מאמן הנבחרת התקשה לעכל את התבוסה לאיטליה 69:48. הפורוורד, שצפוי להיות כשיר לליטא, אמר: "יהיה קשה להתאושש מזה מנטאלית"

(גודל טקסט)

הציפיות התנפצו הערב (חמישי) בהיכל התל אביבי כאשר נבחרת ישראל הובסה על ידי איטליה בפתיחת משחקי היורובאסקט 69:48.

המאמן ארז אדלשטיין התקשה לקבל את התבוסה הצורבת: "קיבלנו שיעור הערב. האיטלקים נתנו הגנה מדהימה. ידענו שהמשחק יהיה סביב ה-70 נקודות אבל לא חשבנו שזה יהיה עד כדי כך. זה הסקור הכי נמוך של ישראל מזה שנים רבות. היה ברור לנו שזה מה שיהיה, אבל שוב, לא עד כדי כך".

מאמן נבחרת ישראל הוסיף: "אנחנו צריכים להביא עוד אקסטרות משלנו. זה לא שהשחקנים לא רצו. להיפך. החבר'ה זינקו על כדורים וזינקו על הפרקט. אבל האיטלקים גרמו לנו להיראות כך. לקלוע 7 נקודות ברבע או 9 נקודות ברבע, זה לא מה שמאפיין אותנו. כשאתה לא מצליח לקלוע מבחוץ ולא מצליח לפתוח את ההגנה של היריב, זה מה שקורה".


דוסון מתקשה לעכל את ההפסד (דני מרון) 

לקראת המשחק בשבת מול ליטא: "זאת אליפות. היום השני לא דומה ליום הראשון והיום שלישי לא דומה לשני. השחקנים יצטרכו להעלות את עצמם. נראה לבחורים קטעי וידאו מהמשחק ונפיק לקחים. נצטרך להביא מול ליטא אקסטרות קבוצתיות".


כספי. "לא לזה ציפינו" (דני מרון) 

עומרי כספי, שבלט בנבחרת עם 18 נקודות, מתח את שריר התאומים, אך צפוי להיות כשיר לליטא. הפורוורד אמר בסיום: "בטח שלא כך ציפינו לפתוח את האליפות. ידענו שהם קבוצה טובה. נצטרך ללמוד מזה. הם הוציאו אותנו מהשטף שלנו. אני לא חושב שהלחץ מהאירוח השפיע. בחצי הראשון עוד התוצאה הייתה די צמודה. נצטרך לראות את הווידאו מחר. להתאושש מול ליטא? זו משימה לא פשוטה מנטלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי