הפועל ירושלים חוששת ממאזן 3:0, אומיץ': "באיירן קבוצת יורוליג"

אלן אומיץ'
אלן אומיץ' | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

האלופה תפגוש ביום רביעי את הגרמנים (19:30, שידור ישיר בספורט1) והסנטר הסלובני יודע: "אנחנו צריכים לשחק חזק ולהשקיע הרבה אנרגיות על המגרש. הפסדנו, אבל אנחנו יכולים לשנות את זה"

(גודל טקסט)

בצל עזיבתו של קרטיס ג'רלס והחיפושים אחר רכז חדש, הפועל ירושלים השלימה את הכנותיה לקראת המשחק מחרתיים (רביעי ב-19:30, שידור ישיר בספורט1) מול באיירן מינכן ביורוקאפ.

האדומים מבינים שמדובר במשחק חשוב במיוחד עבורם לאור זאת שהם עדיין ללא ניצחונות באירופה עקב ההפסדים המפתיעים מול יריבות חלשות יחסית, וכעת תגיע אחת הקבוצה החזקות במפעל לארנה במה שעשוי להעמיד אותם במאזן 3:0 שיקשה על המשך הדרך.

"באיירן מינכן קבוצה טובה מאוד ומבחינתי היא קבוצת יורוליג", התייחס אלן אומיץ' ליריבה ולמשחק החשוב, "אני מאוד מכבד את באיירן, זה לא יהיה משחק קל עבורנו. אנחנו צריכים לשחק חזק ולהשקיע הרבה אנרגיות על המגרש. כן, משהו קרה לנו, הפסדנו, אבל אנחנו יכולים לשנות את זה. אנחנו יכולים להתקדם צעד אחר צעד ומשחק אחר משחק. כולם יודעים שהפסדנו פעמיים. זה לא טוב לקבוצה ולא טוב לנו. אנחנו צריכים לשנות את זה ולשחק טוב יותר".

אומיץ'. מוכן לגרמנים
אומיץ'. מוכן לגרמנים (הפועל ירושלים)

בעוד האדומים שיחקו את משחק הליגה שלהם בשבת, באיירן מינכן שיחקה אתמול מול ברמרהאבן במסגרת הבונדסליגה וגברה עליה 83:85 לאחר קרב עיקש. הגארד רג'י רדינג הוביל את קבוצתו של אלכסנדר ג'ורג'ביץ' לניצחון עם 16 נקודות, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים כשאקס מכבי תל אביב, מאיק צירבס, הוסיף 12 נקודות ב-17 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי