קציקאריס הסביר: "הוכחנו מה אנחנו שווים ברבע הרביעי"

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | דני מרון

אחרי ההפסד השלישי העונה באירופה, הפעם לבאיירן מינכן, מאמן הפועל ירושלים האשים את הפתיחה הרעה: "חייבים להאמין כדי לנצח משחקים. לא היה לנו קל מול באיירן, יודע היטב מה אנחנו שווים"

(גודל טקסט)

הקמפיין האירופי הפושר של הפועל ירושלים נמשך היום (רביעי) עם הפסד שלישי ברציפות ביורוקאפ, הפעם 91:83 מול באיירן מינכן. הקבוצה מהבירה לא הצליחה לנצל את התמיכה הביתית ועם תצוגה הגנתית מחפירה ברבע הראשון, פיגרה כבר ב-23 נקודות. דווקא ברבע האחרון, שהגרמנים הורידו הילוך, ירושלים הצליחה לחזור ולצמק את הפער, אך זה לא הספיק לניצחון בכורה באירופה, שרק סיבך את סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב הבא. 

בסיום המשחק אמר מאמן המפסידה, פוציס קציקאריס: "אין ספק שבתחילת המשחק שיחקנו בצורה שלא האמנתי שנשחק. לא היה לנו קל מול באיירן מינכן, במיוחד בפיגור 20. היינו חייבים להאמין, כמו ברבע האחרון, כדי לנצח משחקים. חשוב להתחיל משחק בצורה טובה. אני משוכנע שאנחנו מסוגלים לעשות הרבה, אני יודע היטב מה אנחנו שווים. יש לקבוצה שלנו הרבה איכויות בהגנה ובהתקפה. מול קבוצה מול באיירן צריך קצת סלים קלים, יותר מחשבה בהגנה ובהתקפה, גם קבלת החלטות טובה יותר. הוכחנו ברבע האחרון למה אנחנו מסוגלים. חשוב שנביא את הגישה שלנו מהרבע האחרון לפתיחת המשחק". 

היווני המשיך ואמר: "צריך לדעת לשחק מהרגע הראשון. זה מה שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה 'למה לא שיחקנו ברבע הראשון כמו בדקות האחרונות'. אנחנו יכולים לעשות את זה. התחלנו לאט, לא הגבנו בהגנה ולא הגענו בריבאונד וזו התוצאה. במצב שלנו אנחנו מתרכזים במשחק הבא בליגה ואז נעבור למשחק באיטליה בשבוע הבא".

ממול, סיפר סאשה ג'ורג'ביץ' השמח: "לשחק בירושלים זה לא קל, היו לנו עליות וירידות. אנחנו צריכים יותר ויותר ביטחון. חשוב שנמשיך לקחת החלטות טובות במהלך המשחק ולא רק ברגעים מסוימים. היו לנו מספר ניצחונות בחוץ, אני בטוח שאנחנו רק נשתפר במהלך העונה. לוח הזמנים שלנו נורא קשוח. שני ניצחונות החוץ מול גלאטסראיי והפועל ירושלים חשובים לנו מאוד לקראת העתיד". 


מסובכים. שחקני ירושלים (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי