רגע לפני הפועל ירושלים: רג'יו אמיליה עשויה לצרף את קרטיס ג'רלס

קרטיס ג'רלס
קרטיס ג'רלס | עדי אבישי

לקראת קרב ההישרדות של האלופה (21:30 בספורט2), בגאזטה טוענים שהשחקן ששוחרר מהאדומים עשוי לחתום בקבוצה האיטלקית. הפסד הערב יוריד את ירושלים למאזן 4:0 ביורוקאפ עם סיכוי קלוש לעלות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מגיעה בדריכות שיא למשחק הערב (21:30, שידור ישיר בספורט2) נגד רג'יו אמיליה במסגרת המחזור הרביעי של היורוקאפ. האדומים נחתו כבר אתמול באיטליה ועשו את דרכם לאולם, שם ערכו אימון מסכם לקראת המשחק הגורלי שעשוי לחרוץ את הקמפיין האירופי שלהם כבר בשלב הראשון.

למרות הניסיונות להוריד את הלהבות ולהפחית את הלחץ סביב הקבוצה, בירושלים יודעים כי הפסד הערב יעמיד אותם במצב קשה עם סיכוי נמוך להעפיל לשלב הבא. האדומים עדיין ללא ניצחון במפעל וצניחה למאזן 4:0 כשבשבוע הבא גלאטסראיי תגיע לארנה תפגע דרמטית בסיכוייהם להתקדם בליגה, אחרי שרק לפני חודש הם הצהירו על כוונתם לזכות ביורוקאפ.

בצד השני, הקבוצה האיטלקי מעוניינת לצרף שחקן שמוכר היטב למועדון האדום. לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", רג'יו אמיליה מעוניינת לצרף את קרטיס ג'רלס שכיום שחקן חופשי. השחקן שוחרר לפני כשבועיים מהקבוצה הירושלמית מבלי שיימצא לו מחליף, אך כעת במועדון משקיעים דווקא את מרב המאמצים בהחתמת גבוה נוסף שיוסיף הגנה וקשיחות לקו הקדמי.


קינסי. לא ברור איך יתפקד במשך עונה שלמה (ערן לוף)

בקבוצה לא מרוצים מהרכות ההגנתית של שחקני הפנים, ובעיקר מהתפוקה הדלה של אלן אומיץ' שמאכזב עד כה, ובצוות המקצועי רוצים לקבל חיזוק בצבע בזמן הקרוב. גם בגזרת הרכז נעשים מאמצים להחתים שחקן איכותי אך בירושלים לא ימהרו להחתים רכז שלא יענה על הדרישות שלהם.

החדשות הטובות עבור האדומים מגיעות מכיוונו של טרנס קינסי שהחל להתאמן עם הקבוצה וצפוי לערוך הערב הופעת בכורה לעונה זו. כזכור, הפורוורד סבל מבעיות גב במהלך הקיץ האחרון והושבת למשך כחמישה חודשים (כולל הפגרה). בשבועיים האחרונים הוא חזר לערוך אימוני קליעות ללא מגע וכעת הוא כשיר לשחק בפעם הראשונה העונה. בהפועל ירושלים בונים על התרומה של הפורוורד, שנחשב לשחקן מאחד בקבוצה ולשומר ההגנתי הטוב ביותר שלה, אך עם זאת לא ברור כיצד הוא ישוב מהפציעה ואם יצליח לחזור לתפקוד מלא במשך עונה שלמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי