בר טימור מחוץ לסגל מול גלאסטראיי, ג'רלס נפרד מהפועל ירושלים

בר טימור
בר טימור | עדי אבישי

הרכז סובל מכאבים בברכו השמאלית ולא יעמוד לרשותו של קציקאריס לקראת המפגש מול הטורקים (20:15, ספורט1). ג'רלס הודיע: "זו לא הייתה החלטה שלי וזה לא משנה את העובדה שלקחנו אליפות"

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים תרצה להמשיך את היכולת הטובה מהשבוע האחרון כשתארח הערב (20:15, שידור ישיר בספורט1) את גלאטסראיי בקרב המאכזבות של היורוקאפ. האדומים רשמו את ניצחונם הראשון במפעל רק בשבוע שעבר, שהגיע לאחר ניצחון דחוק ודרמטי על רג'יו אמיליה החלשה. הטורקים לעומת זאת לא יכולים להתנחם אפילו בזה כשהם עומדים על מאזן 4:0 מפתיחת העונה.


בירושלים מודעים לחשיבותו של המשחק כאשר הפסד עשוי להרחיק אותם מחלום ההעפלה לטופ 16. מאוחר יותר, הודיעה הקבוצה כי בר טימור לא יכלל בסגל הקבוצה. הגארד סובל מכאבים בברכו השמאלית ובצוות הרפואי יעשו מאמץ להכשירו לקראת משחק הליגה הקרוב. 




מנגד, האדומים צפויים להעניק דקות ראשונות לקיילין לוקאס שיערוך הופעת בכורה, אולם הרכז לא צפוי לקבל תפקיד משמעותי בהתמודדות מכיוון שהוא הצטרף לאימונים רק ביומיים האחרונים והוא עוד לא מכיר את התרגילים. מי שמצופה ממנו להציג שיפור הוא טרנס קינסי, ששיחק לראשונה העונה בניצחון על רג'יו אמיליה ורשם הופעה נוספת מול הפועל אילת. בקבוצה מרוצים מהתרומה ההגנתית של הפורוורד ומקווים שחזרתו תיתן דחיפה לשחקנים. עם זאת בשני המשחקים עד כה הוא נראה חלוד בהתקפה והציפיה היא שהוא ישתפר ככל שהזמן יחלוף.



לוקאס. יקבל דקות ראשונות? (הפועל ירושלים, רשמי)


היריבה של ירושלים כאמור, היא אחת הקבוצות המאכזבות ביורוקאפ, אם לא המאכזבת שבהן. אחרי שהשתתפו בשנה שעברה ביורוליג, הטורקים עברו מהפכה בקיץ כשנפרדו מארגין עתמאן והזרימו דם חדש לקבוצה. למרות שמות איכותיים יחסית, עד כה המהפכה לא מצדיקה את עצמה כשגלא ממוקמת אחרונה בבית עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים.


במועדון הטורקי, בו שיחק בשנה שעברה אוסטין דיי, ישנם מספר פנים מוכרות בדמות סקוטי הופסון שכמעט והכניע את הירושלמים בסדרת הפלייאוף עם עירוני נהריה בשנה שעברה. ג'ורדן טיילור שהגיע אשתקד לקדנציה נוספת בהפועל חולון ומכיר את הטבעות בפיס ארנה, וריצ'ארד הנדריקס ששיחק במכבי תל אביב ומכיר מקרוב את היריבות עם המועדון מהבירה.



הנדריקס. חוזר לישראל (דני מרון)


"האווירה בחדר ההלבשה נהדרת לקראת המשחק", אמר ג'רום דייסון לקראת ההתמודדות, "כולם נרגשים לקראת המשחק ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. זה משחק מאוד חשוב עבורנו. משחק בו אנחנו חייבים לנצח, להיות אנרגטים ולהתחיל כך מהדקה הראשונה. כל משחק יורוקאפ הוא אינטנסיבי וכולם רוצים לנצח. גם גלאטסראיי רוצה להשיג ניצחון כך שזה משחק לא קל".


הגארד התייחס גם להצטרפותו של לוקאס: "זה נהדר שהוא מצטרף. חסר לנו שחקן שיכול לשלוט בכדור והוא תוספת טובה קבוצה. הייתי צריך לעשות יותר על המגרש מאז שקרטיס עזב, אבל זה בסדר מבחינתי. טוב שמישהו מגיע במטרה לעזור. באופן אישי אעשה מה שצריך". על נחיצות הקהל במשחק הוסיף דייסון: "האוהדים שלנו יעניקו לנו מוטיבציה. גם בעונה שעברה הם הרימו את המקום כשהיינו זקוקים להם".

 

For the past 2 weeks If the choice were mine I would have been out on the court at war with my brothers. Unfortunately it's wasn't and that's how the business works sometimes. Doesn't change the fact that a few months ago we were crowned Championsof the league and EuroCup simi finalist. Those are the days that will come to mind when I think of Hapoel Jerusalem, not the recent ones. I'm happy I had the chance to live in and explore such an historic city filled with great people. To the fans, I appreciate your love and support and I enjoyed playing in front of you. Thank you all!! #HallaHapoel

A post shared by cjerrells (@cjerrells) on



בתוך כך, קרטיס ג'רלס ששוחרר מהקבוצה לפני כשבועיים פירסם בחשבון האינסטגרם שלו מכתב פרידה מהפועל ירושלים: "אם זה היה תלוי בי בשבועיים האחרונים הייתי יוצא למלחמה על הפרקט עם האחים שלי. לצערי, זו לא הייתה החלטה שלי ואלו דברים שקורים בעסקים. זה לא משנה את העובדה שלפני כמה חודשים זכינו באליפות והגענו לחצי גמר היורוקאפ. אלו הימים שעולים במחשבותיו כשאני נזכר בהפועל ירושלים, לא הימים האחרונים".


"אני שמח שהייתה לי את ההזדמנות לחיות ולחקור עיר כזו היסטורית עם אנשים נפלאים", המשיך ג'רלס. "ולכם האוהדים, אני מעריך את האהבה והתמיכה שהענקתם לי ונהנתי לשחק עבורכם. תודה רבה לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי