אוסטין דיי: לא יודע מה היה קורה אם מודי היה מתחיל מוקדם יותר

מודי מאור
מודי מאור | דני מרון

לפני המשחק החשוב נגד לייטקבליס (20:15, שידור ישיר בספורט1), כוכב הפועל ירושלים גיבה את מאמנו: "הוא האדם הנכון לתפקיד". לוקאס יקבל תפקיד משמעותי, טימור עדיין בספק

(גודל טקסט)

עם הגב לקיר ולא מעט שינויים, הפועל ירושלים תנסה להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ כשתארח הערב (20:15, שידור ישיר בספורט1) את לייטקבליס פוניבז'. האדומים עברו שבוע וחצי אינטנסיבי שכללו את הגעתו של קיילין לוקאס, פיטוריו של פוטיס קציקאריס והחלפתו במודי מאור, ולסיום החתמתו של רונלד רוברטס.

אחרי טבילת האש המוצלחת מול נס ציונה כמאמן ראשי, מאור יקווה להמשיך את המומנטום ולגרוף ניצחון חשוב באירופה בידיעה שהפעם מדובר במשחק קשה יותר. ירושלים מדורגת כעת במקום החמישי בבית ביורוקאפ ובקבוצה יודעים כי אסור להם למעוד הערב כשהפסד לליטאים יכול לחרוץ עבורם את הקמפיין האירופי.

מי שצפוי לקבל תפקיד משמעותי יותר במשחק הקרוב הוא קיילין לוקאס ששותף לשלוש דקות בהפסד לגלאטסראיי ולא נרשם עדיין לליגה. רונלד רוברטס שנחת אתמול לא ישחק כמובן, כשגם מצבו הרפואי של בר טימור, שסובל עדיין מכאבים בברך, לא ברור והוא עשוי להחמיץ גם את המשחק הקרוב.

קיילין לוקאס
קיילין לוקאס. יקבל תפקיד משמעותי (דני מרון)

אוסטין דיי, שנחשב בינתיים לאחת המניות הבטוחות בקבוצה, דיבר לקראת ההתמודדות: "אני צריך להשתמש במהירות שלי מול הביג מן שלהם, יש לי יתרון בזה מולם. יש לנו עליות וירידות במשחקים וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו".

הפורוורד התייחס גם לשינוי בעמדת המאמן: "אני לא מגדת עתידות. אני לא יכול לחזות את העתיד או העבר ולדעת מה היה קורה אם מודי היה מגיע מוקדם יותר. זו ההחלטה שהתקבלה צריך להמשיך הלאה. יש לי תחושה טובה לגבי מודי, אני חושב שהוא מאמן נהדר ובעל ידע בכדורסל. העובדה שהוא היה חלק מהמערכת עוזרת, הוא האדם הנכון לתפקיד שאותו הוא מאייש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי