אליהו מאוכזב ממעמדו בהפועל ירושלים, אומיץ' ודיי עשויים לעזוב

ליאור אליהו ויוגב אוחיון
ליאור אליהו ויוגב אוחיון | לירון מולדובן

לא שקט אצל האדומים אחרי התבוסה 111:85 לבאיירן מינכן. הפורוורד הוותיק לא שותף כלל אמש למרות בעיית עבירות של דיי, שני הזרים המאכזבים ישלמו את המחיר במקרה של הדחה מאירופה

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים ידעו שהמשחק נגד באיירן מינכן הולך להיות קשה, אבל מה שקרה בפועל הפתיע גם אותם כשהאדומים רשמו תצוגה מביכה נוספת, הפסידו 111:85 לבווארים ונשארו בתחתית בית ב' ביורוקאפ, עם סיכוי נמוך לעלות לשלב הבא. הבדלי הרמות ניכרו כבר בפתיחה כשהגרמנים עלו ליתרון דו ספרתי לאחר חמש דקות ושלטו במשחק באופן מוחלט, כשגם חזרה של האורחים ברבע השלישי לא הספיקה כשהירושלמים המשיכו עם רכות הגנתית שהובילה לספיגת 111 נקודות.

סף הלחץ בקבוצה עלה כבר במהלך המשחק כשמודי מאור הורחק באמצע הרבע הרביעי מההתמודדות לאחר שספג עבירה טכנית שניה. המאמן הצעיר איבד לא פעם את העשתונות כשהרבה להתווכח עם השופטים והורחק לאחר שהמשיך במנהגו למרות אזהרותיהם. מי שנטל בהיעדרו את המושכות היה מיקי גורקה שפוטר רק לפני שבוע מבני הרצליה וכעת מצא את עצמו בסיטואציה ביזארית במיוחד. עוזר המאמן החדש בקושי הכיר את תרגילי הקבוצה כשהצטרף רק ביום שני למועדון ונאלץ לצפות בשחקנים מתנהלים על דעת עצמם ללא הכוונה מקצועית.

ואם לא הספיקו הצרות על הפרקט, גם בחדר ההלבשה העניינים ממשיכים להתחמם כשליאור אליהו מתוסכל ממעמדו שפוחת בשבועות האחרונים. אליהו לא זכה כלל לעלות על הפרקט אמש למרות בעיית עבירות של אוסטין דיי (שיצא בחמש עבירות תוך פחות מעשר דקות) וראה את כל ההתמודדות מהספסל מבלי שקיבל אף הזדמנות להשפיע על המשחק. הפורוורד ציפה לשיפור במעמדו עם פיטוריו של פוטיס קציקאריס וכעת הוא מאוכזב מכך שגם מודי מאור לא נותן לו קרדיט.


דיי. ישלם את המחיר? (דני מרון)

למרות המצב הקשה אליו נקלעה, להפועל ירושלים נותר עדיין סיכוי להעפיל לשלב הבא והיא עדיין תלויה בעצמה. בקבוצה מציינים כי הם לא מרימים ידיים וימשיכו להילחם, אך הדחה מהמפעל תוביל לשינויים בסגל ובראשם שחרור של אחד הזרים. בירושלים קיימת אכזבה עמוקה מאלן אומיץ' ואוסטין דיי שלא עומדים בציפיות ומזיקים לחדר ההלבשה ואחד מהם עשוי לשלם את המחיר במקרה של הדחה כואבת מאירופה עוד לפני 2018.

סטראטוס פרפרוגלו, מהיחידים שבלטו לטובה אצל האדומים עם 19 נקודות, לא הצליח להסתיר את אכזבתו בסיום: "לא הצלחנו לעצור אותם במחצית הראשונה, בכלל בכל המשחק לא הצלחנו לעצור אותם", אמר הפורוורד הוותיק, "ההגנה לא היתה ברמה שרצינו. ניסינו לחזור ברבע השלישי, אבל בסוף זו תוצאה כואבת מול קבוצה טובה, אבל חייבים להסתכל קדימה". השחקן היווני התייחס גם לסיכוי להעפיל לשלב הבא במפעל: "זה לא קל, אבל אפשר לנצח את רג'ו אמיליה וגלאטסראיי. חייבים לעשות את המיטב כמו שאנחנו תמיד עושים ונראה אם זה יספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי