יותם הלפרין: איבדנו את הזהות, אנחנו קבוצה לא מספיק טובה

מודי מאור
מודי מאור | אודי ציטיאט

קפטן הפועל ירושלים אמר את שעל ליבו אחרי ההפסד הביתי המביך לרג'יו אמיליה וההדחה מהיורוקאפ: "דברים לפעמים לא מתחברים". מאור: "ידעתי את הבעיות לפני שלקחתי את התפקיד". דיי צפוי לעזוב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודחה הערב (רביעי) מהיורוקאפ מחזור אחד לפני סיום שלב הבתים, כשהיא ספגה הפסד ביתי מביך מול רג'יו אמיליה החלשה. הירושלמים קלעו רק שש נקודות ברבע הרביעי והמכריע של המשחק הכי חשוב שלהם העונה ונוצחו כאמור על ידי קבוצה שמדורגת רק במקום ה-12 בליגה האיטלקית עם ארבעה ניצחונות בלבד.

המצב בחדר ההלבשה בסיום המשחק היה קשה. חלק מהשחקנים, אלה שעוד לא מיהרו להתקלח ולעזוב, לא ציפו להפסד שישלח אותם הביתה כבר הערב והאווירה בחדר ההלבשה הייתה קשה. אוסטיין דיי, שלא שותף במשחק, התקשה להסתיר את אכזבתו: "היה לי אימון טוב, אני לא יודע למה המאמן לא שיתף אותי, זו ההחלטה שלו", סיפר השחקן בתסכול. דיי, שצפוי לעזוב את הקבוצה, נראה מאוכזב בסיום ומיהר לעזוב את חדר ההלבשה.

"זה היה משחק לא טוב שלנו. לא ברמת האנרגיה ולא ברמת הביצוע. לא הגיע לנו לנצח וזה מסמל קמפיין לא טוב מבחינת כדורסל וגישה", כך הסביר מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים. "זה לא הזמן לסכם מה היה בקיץ ומה נעשה בצורה כזו או אחרת, יש לנו עוד הרבה מטרות העונה. מה שכן נעשה זה נתקן ונלמד. כבר בשבת יש לנו משחק גביע חשוב".

על אוסטין דיי: "זה לא הזמן להתחשבנויות. להפועל ירושלים יש סגל עמוק ומי שיותר טוב ישחק. יש תחרות על כל עמדה. יוגב אוחיון שיחק היום עם מחויבות ואכפתיות, היינו צריכים את האינטנסיביות שלו ולצערי הוא יצא  בגלל עבירות".


דייסון מאוכזב (אודי ציטיאט)

משחק הגביע ביום שבת: "ברור שאפשר להרים את השחקנים, הם מקצוענים ומנוסים. הם יצטרכו לקחת אחריות על המקום שאנחנו נמצאים בו. אני בטוח שאנחנו נכונים לאתגר הזה".

הביקורות נגדו: "להפועל ירושלים יש מטרה להתחרות על כל התארים. אני המאמן ויש לנו בעיות. ידעתי את זה לפני שלקחתי את התפקיד. לא תמיד משתפרים בגרף ישיר. נבוא לעבוד באימון של מחר, של שישי, של שבת וככה נמשיך בכל אימון ומשחק".

הקפטן יותם הלפרין סיכם: "כשאתה לא משחק טוב ולא מספיק טוב, אז גם האנרגיות שיכולות לפוצץ את הארנה לא נמצאות. זה מאכזב. כולנו, השחקנים והמועדון, נצטרך ללמוד ממה שקרה. אנחנו לא מספיק טובים אם אנחנו קולעים 66 נקודות במשחק בית כל כך קריטי".

הסיבות לכישלון: "הפועל ירושלים קבוצה חדשה. קרו לנו הרבה דברים בדרך העונה. ממאמן חדש ועד שחקן מרכזי שעזב. היו טלטלות בדרך שגרמו לקבוצה לאבד את הזהות שלנו. אני לא מאשים לא את המאמן המפוטר ולא את הכוכב שהלך. אנחנו לא מספיק עמוקים וטובים הגנתית והתקפית. אם אתה לא מנצח את רג'יו אמיליה בבית לא מגיע לך לעלות".

הלפרין המשיך: "דברים לפעמים צריכים להתחבר וזה לא משנה את מי תביא. הקבוצה עברה כל כך הרבה שינויים בארבעה חודשים וראינו קבוצות גדולות יותר מהפועל ירושלים שלא מצליחות. אם אנחנו נלמד מזה, יש עוד עונה ארוכה לשמחתי ולצערי, יהיה בסדר. הפועל ירושלים בתהליך, צריך לזכור את זה למרות כל היופי והכיף של העונה שעברה באירופה".



ואיזה מסכנים האוהדים (אודי ציטיאט)

יוגב אוחיון סיכם: "זה הפסד קשה מאוד. התחושה מאכזבת מאוד, כי רצינו להיות במקום אחר בזמן הזה. זה נגמר מהר מאוד. אנחנו לא משחקים כדורסל טוב, פשוט ככה, וזה לא הספיק. יש לנו משחק מאוד מאוד חשוב בליגה, משחק על כל הקופה, ואסור לנו להיות עם הראש למטה יותר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי