צפו בתקציר: ירושלים הובסה 87:68 אצל גלאטסראיי

גלאטסראיי
גלאטסראיי | טוויטר

אליהו בלט (12 נק', 6 אס' ו-3 חט'), קינסי ודייסון ניסו לעתים, אבל בלי עזרה משאר חבריהם קרסו מול הטורקים וסיימו את שלב הבתים במאזן 8:2. ויש גם שאלה: למה מאור שיתף בכלל את אומיץ', דיי ופרפרוגלו?

(גודל טקסט)

משחק סיום של הפועל ירושלים נראה בדיוק כמו כל הקמפיין: בושה. והוא נגמר כמו שהסתיימו שבעה מתוך תשעת המשחקים הקודמים, בהפסד. 87:68 אצל גלאטסראיי, יותר נכון תבוסה. וכך אלופת ישראל ואחת הקבוצות עם התקציב הגבוה ביורוקאפ מסיימת של שלב הבתים הראשון עם הדחה ובמאזן 8:2. מביך.

מודי מאור הותיר את אוסטין דיי, אלן אומיץ' וסטראטוס פרפרוגלו על הספסל והחמישייה שהעלה ליאור אליהו, יוגב אוחיון, רונלד רוברטס, טרנס קינסי וג'רום דייסון התמודדה היטב מול הטורקים ואף ירדה ביתרון 22:23. אלא שאז החליט מאמן ירושלים לשלב את שלושת המתנדנדים ברבע השני. היווני עוד היה סביר עם שמונה נקודות ונקודות מדד אבל דיי את אומיץ' תרמו יחד 2 נקודות ומדד 3-. פתטי.

כמובן שהמהלך גם גרם לכך שהמשחק ברח למאור. גלאטסראיי בלי מאמץ עלתה ליתרון דו ספרתי ושמרה עליו עד לסיום כדי להבטיח לעצמה את המקום השני בבית. בר טימור קיבל סוף סוף דקות אבל התקשה לתרום, יותם הלפרין היה טוב כשנכנס ברבע הראשון אבל ראה שוב דקות רק ברבע הרביעי.


ליאור אליהו. רנסנס (טוויטר)

אם יש נקודה שירושלים תוכל לקחת עימה להמשך הדרך בליגה ובגביע, היא הרנסנס של ליאור אליהו. 12 נקודות, שישה אסיסטים ושלוש חטיפות.


קלעו לירושלים:
קינסי 13 נק', אליהו ודייסון 12 נק' כ"א, פרפרוגלו 8, רונלד רוברטס 7, קיילן לוקאס 6, הלפרין 4, אומיץ', טימור ורם אליאספור 2 כ"א. בלטו בגלאטסראיי:  הנדריקס 14 נק' (ו-12 ריב'), דז'ואן סאמרס ודוויט הארדי 13 נק' כ"א, אלכס רנפרו 12.


מאור: "לא היה לנו קמפיין טוב, אנחנו מאוכזבים"

מודי מאור אמר לאחר המשחק: "באופן כללי זה לא היה משחק טוב שלנו. פתחנו טוב, אבל לא הייתה לזה המשכיות. לא היה לנו קמפיין טוב ואנחנו מאוכזבים מהתוצאות. אני מברך את גלאטסראיי על העלייה. היה להם סיבוב שני טוב והם השתפרו כקבוצה".

מהלך המשחק
רבע ראשון
מודי מאור פתח עם ליאור אליהו, יוגב אוחיון, רונלד רוברטס, טרנס קינסי וג'רום דייסון שקלע חמש נקודות בשתי דקות והעלה את ירושלים ל-0:7. הטורקים השיבו בריצת 0:7 משלהם והשוו ל-7:7. אליהו גם הוא נכנס טוב למשחק ועם שני אסיסטים לדייסון וקינסי החזיר את היתרון לאורחים ל-10:15. עוד אסיסט נהדר של אליהו להלפרין קבע 19:23, אבל ג'ורדן טיילור בשלשה שלישית ברבע הוריד את הקבוצות למנוחה קצרה, בפיגור מינימלי 23:22.


רוברטס. מהיותר טובים בהפועל ירושלים הערב (טוויטר)

רבע שני
ירושלים עלתה בהרכב עם שלושת המתנדנדים, אומיץ', דיי ופרפרוגלו, שאכן הוכיחו שוב את חוסר נחיצותם, והטורקים רצו ל-4:14 ופתחו יתרון ראשון ומבטיח של תשע, 27:36. מאור החזיר את אליהו ודייסון וגם נתן הזדמנות לבר טימור אבל גלאטסראיי כבר נכנסה לקצב ודז'ואן סאמרס צלף מחוץ לקשת וקבע 29:42. אוחיון סיים את המחצית עם מדד 3- (0 נקודות) מה שאפשר לטורקים לרדת לנוח עם יתרון מבטיח 35:47.


קל מול הגנת ירושלים (טוויטר)

רבע שלישי

הרבע נפתח בהחלפת סלים בין שתי הקבוצות כשירושלים סובלת מערב רע מהקו (3 מ-8 עד הדקה ה-25),. אליהו, קינסי ודייסון נתנו הגנה והפער קוצץ ל-56:47 עם שלשה של קינסי. מאור שלח לפרקט את הצעיר רם אליאספור כנראה כמסר ברור לאומיץ' החלש אבל היתרון שוב צמח לדו ספרתי , 51:62. הנדריקס ביכולת מופלאה (12 נקודות ב-100% מהשדה ומהקו, 10 ריבאונדים ושתי חטיפות) הקפיץ את היתרון שוב ל-15 הפרש, 52:67 עם סיום הרבע.


הנדריקס. ניצחון קליל עבור הטורקים (טוויטר)

רבע רביעי
מאור זרק סוף סוף את הלפרין, שנתן הצגה בשמינית הגמר מול נהריה, וגארד הוותיק אירגן את השורות והוריד את ההפרש עד 69:62. אלכס רנפרו התעורר עם חמש נקודות רצופות והקפיץ שוב לדו ספרתי, 64:78. בר טימור, שעורר כל הקמפיין תהיות בקשר לשיתופו המועט, קיבל הפעם 10 דקות אבל נרשם על הלוח רק שתי דקות לסוף כשקבע 81:66. בסיום 87:68 עוד תבוסה מביכה אבל לפחות הפעם אפשר להתנחם בכך שהסיוט נגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי