צפו בתקציר: בלאט ודרושאפקה עלו לחצי גמר היורוקאפ

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | אתר היורוקאפ

הטורקים ניצחו את בודצ'נוסט 71:78 והשלימו 0:2 בסדרת רבע הגמר. הם ממתינים ליריבה שתיקבע ביום רביעי בתום הסדרה בין באיירן מינכן לקאזאן שם השוו הרוסים ל-1:1. גל מקל וגראן קנאריה הודחו

(גודל טקסט)
הישג נהדר רשם הערב (שישי) המאמן הישראלי דיוויד בלאט שהעפיל יחד עם קבוצתו הטורקית דרושאפקה לחצי גמר היורוקאפ, אחרי 71:78 בחוץ על בודוצ'נוסט ו-0:2 בסדרת רבע הגמר.


דרושאפקה, שניצחה במפגש הראשון 54:57, השתלטה על המשחק כבר מהפתיחה ושמרה על יתרונה לכל אורכו. סקוטי ווילבקין בלט אצל המנצחים עם 22 נקודות, ג'ג'ואן ג'ונסון הוסיף 12. קייל גיבסון בלט אצל המפסידים עם 19 נקודות.




הטורקים ממתינים עכשיו למשחק המכריע בין באיירן מינכן לקאזאן, שייערך ביום רביעי, כדי לדעת מי תהיה יריבתם בחצי הגמר. הערב השוותה קאזאן את הסדרה ל-1:1 אחרי ניצחון 73:80. 


רבע הגמר האחרון להערב הפגיש למשחק השני בסדרה את גראן קנאריה לקובאן, בסיומו הרוסים עלו ליתרון 0:2 על קבוצתו של גל מקל וגרמו להדחתה (לחצו כאן לצפייה בתקציר). הישראלי קלע 11 נקודות ומסר 5 אסיסטים בהפסד 80:59. כאמור קובאן תהיה זו שתפגוש את המנצחת בסדרה בין זניט לרג'יו אמיליה, שם ייערך משחק שלישי ומכריע. זניט ניצחה הערב 77:91 וקבעה 1:1 בסדרת רבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי