בלאט: "אף קבוצת NBA לא פנתה בינתיים, אני מחכה ומצפה לחזור"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

אחרי שעלה ל-0:1 בסדרת חצי גמר היורוקאפ נגד באיירן מינכן, מאמן דרושפאקה התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "המטרה היא לחזור לליגה הטובה בעולם". וגם: העונה בטורקיה, מצבה של מכבי ת"א ובנו תמיר

(גודל טקסט)

 לאחר הקאמבק המדהים והעלייה ל-0:1 בסדרה מול באיירן מינכן בחצי גמר היורוקאפ, דיבר דיויד בלאט בתוכנית הספורט של 103FM על שאיפותיו לחזור לNBA, העונה שעוברת עליו עם הקבוצה הטורקית ומצבה של מכבי תל אביב שנמצאת על סף הדחה מהיורוליג.

בלאט פתח את דבריו והתייחס לחצי גמר היורוקאפ: "ברור שלא התחלנו את המשחק כמו שרצינו או כמה שהיינו צריכים. הגענו לשלב במשחק שבלי לזרוק את כל השחקנים למגרש לא היינו מצליחים לחזור וזה עבד לנו. פתאום מצאנו את הנוסחה. עם רצון, לב וקצת כדורסל עשינו ניצחון יפה מאוד. האמת שאני מופתע מהניצחון הזה".

הסיבות לקאמבק: "אני מבקש מאנשים למחוק את החצי הראשון. באיירן מינכן כבר מתחילת העונה סומנה כקבוצה מספר אחת. עצרנו את הקלעים שלהם שזה הנשק העיקרי של הקבוצה הזו. ברגע שהתחלנו לעשות הגנה הצלחנו לשחק את משחק הריצה שלנו וניצחנו. אני לא מאמין במזל. בחצי הראשון באיירן היו יותר טובים ללא ספק".

דיויד בלאט. קאמבק מדהים מול ריאל מדריד (דרושאפקה האתר הרשמי)
דיויד בלאט. קאמבק מדהים מול ריאל מדריד (דרושאפקה האתר הרשמי)

שיטת הסדרות בה משוחק היורוקאפ: "כאחד שאימן הרבה שנים ביורוליג אני מאוד אוהב את השיטה של היורוקאפ כשכל שלבי הגמר הם סדרות. למרות שאת היורוליג לקחתי במשחק אחד, אני חושב שסדרות יותר משקפות מי הקבוצה היותר טובה. זה גם יותר טוב לאוהדים".

הסיכוי שיחליף את הורנסק שכנראה יפוטר מהניקס: "זה לא עומד על הפרק כרגע. לא שמעתי שום דבר מארצות הברית, אבל אני מחכה ומצפה. אמרתי כבר בקיץ שהמטרה שלי היא לחזור ל-NBA אם אני אצליח או לא, נחכה ונראה. בינתיים אף קבוצה עדיין לא פנתה אליי".

בלאט עם טיירון לו בימיהם יחד בליגה הטובה בעולם (AFP)
בלאט עם טיירון לו בימיהם יחד בליגה הטובה בעולם (AFP)

לברון והמאמנים המתחלפים, אולי בגללו: "זה לא מדויק שמאמנים הולכים בגללו. אני מאחל לטיירון לו החלמה מהירה. לאמן קבוצה בסדר גודל של קליבלנד זה מאוד קשה וזה משפיע על אנשים שונים בצורה שונה. אני לא עברתי את זה, אבל אירועים כאלה קיימים בהרבה עבודות. אנחנו בעידן של פתיחות שבו מראים כשיש בעיות ופחדים. בעסק הזה צריך להיות כמה שיותר חזק ומוכן. שלחתי לטיירון הודעת החלמה מהירה".

בנו, תמיר בלאט: "הוא משחק בקבוצה נהדרת ומקווה שימשיך להשתפר. אני רואה את כל המשחקים שלו. השנה הוא משחק ותורם הרבה יותר. הוא משחק 20-25 דקות למשחק ומוביל את הקבוצה בשלבים מסוימים. אני מאמין שהוא יגיע רחוק".

תמיר בלאט. מתקדם בהפועל חולון (הפועל חולון האתר הרשמי)
תמיר בלאט. מתקדם בהפועל חולון (הפועל חולון האתר הרשמי)

מכבי ת"א: "הספקתי לראות את המשחק של מכבי אתמול בשידור חוזר. גם אנחנו הפסדנו לפנרבחצ'ה ביום ראשון. קשה מאוד לשחק שם. אני מקווה שמחר נראה ממכבי משהו אחר. לדעתי מכבי חייבת לנצח לפחות שניים משלושת המשחקים הבאים ביורוליג ומחר ניצחון הוא חובה. לפני שבועיים גם פנאתנייקוס נראו לא טוב והמצב התהפך. ככה זה ביורוליג. מכבי חייבת להעלות את הרמה, במיוחד בהגנה. לא משנה איזו הגנה אתה עושה, הכי חשוב שכל שחקן יעבוד בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי