ב-20:15 (ספורט4): דרושפאקה – קובאן. בלאט: להשלים את המשימה

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר רשמי

המאמן הישראלי רחוק 40 דקות מהנפת גביע היורוקאפ, כשקבוצתו מוליכה 0:1 בסדרת הגמר ותארח בטורקיה את השני מול הרוסים. בראיון לספורט1 הוסיף: היו כבר כמה פניות מה-NBA"

(גודל טקסט)

דרושפאקה עם מאמנה דיוויד בלאט, תארח הערב (שישי, 20:15, ישיר בספורט4) את לוקומוטיב קובאן למשחק השני בסדרת גמר היורוקאפ עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה. ניצחון של הטורקים יעניק להם את הגביע היוקרתי.


בראיון לספורט1 אמר בלאט: "מצפה לנו משחק חשוב וגדול. מי היה מאמין בחילת העונה שנגיע לזה. לא היה שום צפי לכך כשבנינו קבוצה חדשה. אני מקווה שנשלים את המשימה" בלאט התייחס לכוכב קבוצתו סקוטי ווילביקין שהכריע את המשחק הראשון: "סקוטי בא לידי ביטוי ברגעים הכי חשובים שלנו. התרומה שלו עצומה. אני רק מקווה שהערב נשתפר בריבאונד ושנקלע באחוזים טובים גם מהעונשין. צפוי משחק מאוד פיזי". 


על חלקו של הקהל הטורקי הערב: "המגרש הביתי שלנו צפוי להיות מלא עד אפס מקום ואני מקווה שזה ייתן לנו דחיפה רצינית ויעזור לנו במשימה החשובה".


על חשיבות זכייה בגביע: "אני כבר זכיתי במספיק תארים חשובים, השחקנים שלי עוד לא זכו בתואר משמעותי. הבהרתי להם את זה ואני מקווה שנוכל לחגוג יחד עם הגביע החשוב" 


על עתידו כמאמן:
"בימים הקרובים אדבר עם כמה קבוצות אן.בי.איי. שפנו אלי ואני מאמין שיביו עוד כמה פניות. בינתיים מדובר בגישושים בלבד".


בלאט וקבוצתו רחוקים כאמור 40 דקות מזכייה בתואר אירופי היסטורי. אם יצליחו לנצח גם הערב, יזכו הטורקים בתואר אירופי ראשון בהיסטוריה ובכרטיס ליורוליג לעונה הבאה, המוענק לזוכה ביורוקאפ. במקרה של הפסד ייפגשו שתי הקבוצות למשחק מכריע ביום שני ברוסיה. במשחק הקודם שחקניו של בלאט חזרו מפיגור בן חמש נקודות 22 שניות לסיום ובהארכה הנחילו לקבוצה הרוסית את הפסדה הראשון העונה במפעל, לאחר 20 ניצחונות רצופים. כעת רוצים הטורקים לזכות בתואר ראשון מאז 1962, אז זכו באליפות הליגה הטורקית.



סטנסטון קיד, שקלע תשע נקודות, סיפר לאתר הרשמי של היורוקאפ על העבודה עם בלאט. "אנחנו פשוט סומכים עליו ומבצעים את מה שהוא אומר. הוא אחד המאמנים הכי טובים באירופה. לשחק בשבילו זה מוטיבציה להישאר רעב כל הזמן".


We caught up with @StantonKidd11 following @dackabasket's victory in Game 1!

➡️ https://t.co/elhSYzH6Rdpic.twitter.com/OoeJjdqSNY

— EuroCup (@EuroCup) April 12, 2018


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי