שוב באירופה: הפועל ת"א תשחק במוקדמות ליגת האלופות

תומר גינת, רביב לימונד ורפי מנקו
תומר גינת, רביב לימונד ורפי מנקו | עדי אבישי

האדומים נרשמו למפעל ולראשונה מאז הוקם המועדון מחדש ישתתפו בזירה הבינלאומית. בשל כך, מחירי המנויים לעונה הקרובה יעלו באופן משמעותי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה מאז הוקמה מחדש, נרשמה היום (רביעי) הפועל תל אביב לליגת האלופות של פיב"א ותהפוך באופן רשמי לנציגה השלישית של ישראל במפעל יחד עם הפועל חולון והפועל ירושלים ותתחיל את דרכה במוקדמות, כך הודיעה הקבוצה באופן חגיגי.

לאחר העונה המוצלחת בתולדות העמותה, בה הגיעה עד לפיינל פור של הליגה והפסידה בחצי הגמר למכבי תל אביב שבסופו של דבר זכתה באליפות, החליטו בהנהלה לממש את ההבטחה עוד מימי הקמת המועדון ולהביא את המועדון לאירופה.

לפי הודעת המועדון, ההשתתפות במפעל האירופאי תיאלץ את הקבוצה להגדלת התקציב ולהיערכות מיוחדת ולכן מחירי המנויים לעונה הקרובה יעלו באופן משמעותי. ההנהלה החליטה שאם הקבוצה לא תעפיל לשלב הבתים משחק הבית הראשון בגביע המדינה ייכלל במנוי, זאת בניגוד לשנים קודמות.

עוד נכתב בהודעה הרשמית: "החלטנו ללכת לצעד הזה מתוך הבנה שהוא הכרחי למועדון מבחינה מקצועית ואמונה שלמה שהקהילה שלנו, שמאפשרת את קיום הקבוצה במודל הנוכחי, תתגייס גם הפעם ותעזור לנו להגדיל את התקציב ולעמוד במטרות שלנו". משחקי המוקדמות יחלו ב-20 בספטמבר כשלפני שלב הבתים משוחקים שלושה סיבובי מוקדמות, האלופה הנוכחית היא א.א.ק אתונה שניצחה בגמר את מונאקו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי