מאיר טפירו: "נס ציונה יכולה להיות עיר הכדורסל של ישראל"

מאיר טפירו
מאיר טפירו | אודי ציטיאט

הקבוצה שתתמודד בשישי נגד סודרטאליה השבדית ביורופקאפ ערכה מסיבת עיתונאים: "רוצה לשנות את המחשבה של המועדון מהישרדותי ללגיטימי בליגה", אמר המנכ"ל. המאמן נדב זילברשטיין: "השתתפות באירופה מתבקשת"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה, שתשחק ביום שישי לראשונה באירופה מול סודרטאליה השבדית במסגרת היורופקאפ, פתחה הערב (שני) את העונה במסיבת עיתונאים רשמית.

יושב ראש המועדון, יניב מזרחי, דיבר ראשון: "הצבנו השנה שלוש מטרות: ראשית לעלות לבתים באירופה. השאיפות שלנו הן להתפתח ולצמוח. השנייה, לייצב את המועדון ולתקוע יתד בליגת העל. בעונה שעברה התאמנו את עצמנו תוך כדי העונה. המטרה השלישית היא להיות מועדון שמפתח ונותן במה לשחקנים הישראלים. זה חשוב לנו".

ראש העיר יוסי שבו דיבר על הרצון לבנות אולם חדש בעיר: "אנחנו ממתינים ל'קול קורא' לבניית האולם החדש. תקציבים ומיקום יש, ואנחנו רק מחכים לאישור".

מאיר טפירו, מנכ"ל הקבוצה אמר: "נס ציונה יכולה להיות עיר הכדורסל של ישראל. יש פה 1400 ילדים שמשחקים ואין במדינה אח ורע לכזה דבר. אני רוצה לשנות את המחשבה של המועדון מהישרדותי, ללגיטימי בליגה".


טל דן. פותח עונה תשיעית בעירוני נס ציונה (אודי ציטיאט)

מאמן הקבוצה נדב זילברשטיין אמר לקראת המשחק באירופה: "ניסינו לבנות השנה שילוב של המשכיות מהעונה שעברה וחבר'ה צעירים. אנחנו רוצים להנות מהקבוצה. כמו בכל השנה גם הפעם אני מתחייב שהקבוצה תשחק בשביל הקהל. המועדון תמיד צריך לשאוף לגדול וההשתתפות באירופה היא מתבקשת".

קפטן הקבוצה טל דן נרגש לפתוח את עונתו התשיעית בקבוצה: "בתור ילד שגדל וחונך בנס ציונה אני מאוד מתרגש להתחיל את השנה התשיעית שלי כאן. כילד חלמתי לשחק בליגת העל ולא האמנתי שזה יהיה עם נס ציונה. כבר ביום שישי נראה קבוצה מחויבת ורעבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי