מכבי תל אביב הביסה 64:100 את ליאונינג במשחק הכנה

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | מכבי תל אביב

הצהובים שרשמו ארבעה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה, מסיימים את טורניר זאדאר בניצחון גדול על אלופת סין. יובל זוסמן ואנג'לו קלויארו הצטיינו עם 15 נקודות, פארגו רשם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-12 אסיסטים

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מכבי תל אביב הביסה 61:100 את אלופת סין ליאונינג במשחקה האחרון בטורניר זאדאר. שחקניו של נבן ספאחיה שטפו את הפרקט כבר משריקת הפתיחה והם יוצאים במומנטום חיובי לטורניר הבא שיערך ביוון בחמישי הקרוב.

אלופת ישראל שהפסידה בחמש נקודות לאולימפיה מילאנו ופנרבחצ'ה, חצתה את רף המאה הנקודות מול היריבה החלשה וכבר ברבע השני ההפרש הפך לדו ספרתי ובמחצית השנייה המשחק היה כבר סגור, כשהצהובים הובילו בהפרש ניכר על הסינים.

יובל זוסמן ואנג'לו קלויארו הצטיינו במשחק כשהם קלעו 15 נקודות כל אחד. אבדיה הוסיף 13 נקודות וג'רמי פארגו רשם דאבל דאבל של 10 נקודות -12 אסיסטים.

קלעו למכבי תל אביב: יובל זוסמן 15, אנג'לו קלויארו 15, דני אבדיה 13, ג'רמי פרגו 10, סקוטי ווילבקין 10, נמרוד לוי 9, טייריק בלאק 9, דאנדרה קיין 6, ג'ייק כהן 6, אלכס טיוס 4, קנדריק ריי 3.


מייקל רול (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

נבן ספאחיה אמר בסיום: "זה היה משחק נוסף בטורניר שבו שחקנים רבים זכו לדקות על הפרקט וזה מה שחשוב. אני חושב שראינו במהלך הטורניר על מה עלינו לעבוד. התחרות הבאה תהיה כבר צעד נוסף בהכנה ואני מקווה שיהיה לנו סגל מלא בהקדם האפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי