הפועל ת"א הודחה מאירופה, המשחק פוצץ והופסק למספר דקות

דאלאס מור
דאלאס מור | FIBA

האדומים הפסידו לשרלרואה 73:59 ונפרדו מליגת האלופות כבר בסיבוב הראשון, באמצע הרבע הרביעי האוהדים התעמתו עם כוחות הביטחון שנאלצו להשתמש בגז מדמיע והמשחק הופסק עד שהגז התפזר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בכדורסל הודחה הערב (שני) מליגת האלופות לאחר הפסד 73:59 לשרלרואה, אבל לדני פרנקו ושחקניו יהיו בעיות גדולות יותר להתמודד איתן.

האירוע החמור אירע חמש דקות לסיום המשחק. אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם כוחות האבטחה באולם לאחר שריקה שלא מצאה חן בעיניהם. האוהדים רוססו בגז מדמיע והתבקשו לצאת מהאולם. המשחק הופסק ושחקני שתי הקבוצות המשיכו בחימום על סל אחד, הרחוק מהיציע המרוסס. לאחר מספר דקות השחקנים ירדו לחדר ההלבשה והמשחק הושהה באופן רשמי לחמש דקות, לאחריהן חודש.

במשחק עצמו, האדומים היו הראשונים לקלוע אבל שרלרואה השתלטה על המשחק והכתיבה את הקצב מתחילת הרבע הראשון. למרות זאת, השחקנים של דני פרנקו לא נשארו מאחור והרבע נגמר צמוד, 19:21 לבלגים. ברבע השני הסיפור היה דומה, כשהאדומים לא מצליחים לעלות ליתרון אבל לא נותנים למארחת לברוח, והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 34:39. ברבע השלישי שרלרואה הגדילה את הפער, אבל דקות טובות של דאלאס מור השאירו את הפועל בתמונה.

רפי מנקו. משחק הגנה טוב שלו לא עזר (FIBA)
רפי מנקו. משחק הגנה טוב שלו לא עזר (FIBA)

הבלגים פתחו פער בתחילת הרבע הרביעי ועלו ליתרון דו ספרתי של 52:63, ובנקודה ההיא התחילה המהומה ביציע. כשחודש המשחק, הפועל ניסתה לחזור אבל זה היה מאוחר מדי והבלגים סיימו עם ניצחון ב-14 הפרש וימשיכו למפגש מול באקן ברס הדנית, בעוד הישראלים יפתחו את הליגה בשבת הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי