ג'ייקובן בראון: "יש אמון בי. אני פה כדי להוביל את הקבוצה"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | אודי ציטיאט

בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון אל א.א.ק אתונה ביום הולדתו ה-44 של המאמן עודד קטש. פלדין: "נשמח שניצחנו, אבל מבינים שהדרך עוד ארוכה". האוהדים הישראלים נתקלו בדגלי חיזבאלה ביציעים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים, שניסתה במשך שנים להתקבל למועדון קבוצות היורוליג, עברה העונה לשחק בליגת האלופות של פיב"א ולא ידעה כמה מהר ההחלטה הזו תשתלם לה. אתמול היא התייצבה למשחק הראשון במפעל, בביתה של מחזיקת הגביע א.א.ק אתונה, נקלעה לפיגור 11 במחצית הראשונה, אך התעשתה במחצית השניינ ותחזור היום לארץ עם ניצחון 75:79 יוקרתי מאוד בכיס. כל זה התרחש בדיוק ביום הולדתו ה-44 של המאמן, עודד קטש, והשחקנים שרו לו שירי יומולדת גם בחגיגות של אחרי המשחק, במרכז אתונה.

הגיבור המרכזי של הניצחון היה ג'ייקובן בראון, שקלע 21 נקודות ומסר שמונה אסיסטים, אמר אחרי המשחק: "לשחקנים יש אמון בי. הם מצפים ממני לעשות את המהלך הנכון. אני פה כדי להוביל את הקבוצה. אני שמח להרים את הקבוצה כשהיא בצרות".

עוד שחקן משמעותי מאוד בקאמבק של ירושלים למשחק הוא תמיר בלאט. הרכז הצעיר, שרבים הרימו גבה כשקטש נתן לו את המושכות בקבוצה ובנבחרת ישראל, מראה שהוא לא חושש משום מגרש ומשום אווירה החזיר עם תשע נקודות ושבעה אסיסטים.

אירוע מכוער שבו נתקלו האוהדים הישראלים במגרש, ולא בפעם הראשונה באתונה, הוא דגלי חיזבאללה שנתלו ביציעים על ידי אוהדים יוונים אנטי ישראלים. כוחות הביטחון במקום לא הורידו את הדגלים. בכל מקרה, לא נרשמו אירועים בטחוניים והמשחק עבר בשלום.

ג'יימס פלדין, שפתח בחמישייה וב-24 דקות קלע תשע נקודות, אמר בסיום: "במחצית דיברנו על כך שאנחנו צריכים להביא אנרגיה. היינו צריכים שקטש ירגיע אותנו אחרי מחצית ראשונה לא קלה. בחצי השני הבאנו את ההגנה שלנו. לא שיחקתי כמו שרציתי, אבל אני שמח שניצחנו. נלך עכשיו משחק משחק. נשמח שניצחנו את המשחק הזה אבל אנחנו מבינים שהדרך עוד ארוכה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי