סטודמאייר להט, ירושלים הביסה 75:105 את פואנלברדה

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | FIBA

ליגת האלופות, מחזור רביעי: החבורה של עודד קטש פירקה את הקבוצה הספרדית שרשמה הפסד ראשון העונה במפעל, והחבורה מהבירה עלה למאזן 1:3. הסנטר הצטיין עם 24 נק, ג'ייקובן בראון נקע את הקרסול

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים שנקלעה לרצף שלילי של שני הפסדים בליגה לגבוע/גליל ובאירופה לאנטוורפ ג'יינטס, רשמה ניצחון גדול 75:105 הערב (רביעי) בחוץ על פואנלברדה הספרדית במחזור הרביעי בליגת האלופות.

ירושלים כבר בתחילת המשחק פתחה בריצת 0:9 על הספרדים שהצליחו לצמצם עד סיום הרבע הראשון שהסתיים ב-21:25 לזכות ירושלים. ברבע השני חבורתו של עודד קטש פתחה מבערים, הגדילה את ההפרש ועלתה ליתרון 20 בסיום המחצית שהסתיימה בתוצאה 37:57 להפועל ירושלים. הגארד ג'ייקובן בראון נפצע בקרסול ולא שב למחצית השנייה. 


ג'ייקובן בראון. לא סיים את המשחר (FIBA)

גם במחצית השנייה לספרדים לא היה פיתרון מול הפועל ירושלים. הקבוצה הישראלית המשיכה להצטיין בשני צדדי המגרש בעיקר בזכות באטלר וסטודמאייר שהעלו את קבוצתו של עודד קטש ליתרון עצום של 52:79. שלוש דקות אל תוך הרבע האחרון ירושלים עלתה ליתרון של 30 נקודות אחרי סל של תמיר בלאט וכשלוש דקות אל סיום המשחק יוגב אוחיון קלע בלייאפ וחצה את רף 100 הנקודות. ירושלים המשיכה לטייל עד שריקת הסיום כשהמשחק הסתיים בתוצאה 75:105 לטובת הפועל ירושלים.

הפועל ירושלים תנסה לשמור על המומנטום החיובי במשחק הקרוב בליגת ווינר סל במשחק נגד עירוני נהריה ביום ראשון ושלושה ימים לאחר מכן תתמודד בליגת האלופות מול נימבורק אותה מאמן אורן עמיאל הישראלי.


עודד קטש (FIBA)

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 24 נקודות, דשון באטלר 20, ג'יימס פלדין 15, תמיר בלאט 11, טיישון תומאס 11, ג'וש אואנס 8, כריס ג'ונסון 6, ג'ייקובן בראון 5, יוגב אוחיון 3, ליאור אליהו 2.

קלעו לפואנלברדה: כריסטיאן איינגה 14 נקודות, טאליב זאנה 10, מארק גרסיה 9, תומאס בייאס 8, פרנסיסקו קרוז 7, דן קלארק ויאן אולרי 6, מרקו פופוביץ'5, אלכס יורקה 5, לוקה רופניק 5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי