הפסד בית ראשון להפועל ירושלים באירופה, 83:70 לא.א.ק אתונה

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | לירון מולדובן

האדומים נתנו ליריבה להוביל את המשחק, ולמרות שחזרו פעמיים מפיגור לא הצליחו להתגבר בדקות הסיום והאורחת עלתה למקום הראשון בבית על חשבון קטש. מלקולם גריפין הצטיין עם 25 נק, 16 נק' של פלדיין לא עזרו

(גודל טקסט)

אחרי פגרה של שלושה שבועות, ליגת האלופות של פיב"א חזרה הערב (שלישי) והנציגה הישראלית הבכירה, הפועל ירושלים, אירחה את א.א.ק אתונה למשחק שפתח את הסיבוב השני במפעל בין שתי מוליכות הבית אך לא הצליחה לשמור על הפסגה והפסידה 70:83.

האורחת פתחה מצוין ומהר מאוד עלתה ליתרון 6:16 ממנו לא הרפתה ברבע הראשון. מלקולם גריפין נכנס לקצב ויחד עם וינס האנטר העלה את אתונה ל-13:29, אבל ריצת 0:9 של ירושלים בהובלת ג'יימס פלדין סיימה את הרבע עם סקור גבוה לשתי הקבוצות ו-22:29 ליוונים. השחקנים של קטש לא נבהלו ופתחו את הרבע השני עם מטווח קליעות, מצמצמים לאט לאט את ההפרש ועולים ליתרון מסל נהדר של טיישון תומאס. אלא ששם האדומים החלו לאבד יותר מדי כדורים, האורחים לקחו שליטה מחדש וסיימו את המחצית ביתרון 43:48.

אלא שהפועל לא הצליחה לחזור בתחילת הרבע השלישי, ובמהלך שש הדקות הראשונות בו לא קלעה. האנטר אמר תודה ויחד עם גריפין העלה אותם ליתרון שיא של 43:56. סטודמאייר תפס פיקוד, קלע כמה סלים רצופים וצימק את הפער ל-51:58, שלשה גדולה של דושאן סאקוטה הרחיקה את הירושלמים משוויון אבל ליאור אליהו סיים את הרבע במרחק מינימלי בהתחשב בתחילתו, עם תוצאה של 56:61.

סטודמאייר. עזר ברגעים קריטיים אבל זה לא הספיק (לירון מולדובן)
סטודמאייר. עזר ברגעים קריטיים אבל זה לא הספיק (לירון מולדובן)

המלחמה האמיתית החלה ברבע הרביעי, שם שלשה גדולה של תמיר בלאט החזירה את ירושלים משמעותית לתמונה, ומסירה נהדרת של ג'ייקובן בראון לליאור אליהו נתנה שוויון. אבל היוונים לא נתנו להם לנצל את המומנטום ועם כמה קליעות מדויקות מהקו העלו ל-63:72 חמש דקות לסיום. משם ירושלים כבר לא הצליחה לחזור בפעם השלישית, איבדה את החשק וירדה מנוצחת 83:70.

קלעים
הפועל ירושלים: ג'יימס פלדיין 16, ג'ייקובן בראון 14, טיישון תומאס 13 (גם 11 ריב'), תמיר בלאט 9, אמארה סטודמאייר 8, ליאור אליהו 4, יוגב אוחיון 3, ג'וש אוונס 2, דשון באטלר 1.

א.א.ק אתונה: מלקולם גריפין 25, וינס אנטר 16, הווארד סנט-רוס 13, דושאן סאקוטה 12, ג'יאנוליס לרנצאקיס ויונאס מסיוליס 8 כל אחד, טיילר רוברטסון 1. גם שותפו: גאורגיוס צאלמפוריס, חאבייר ראתן-מייס, דימיטריס מוראיטיס.


הבעת הפנים שלו אומרת הכל. עודד קטש (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי