קרית גת בסדרת הגמר, באר שבע עלתה ל-1:2 על רמת גן

רועי חגאי
רועי חגאי | עדי אבישי

הקבוצה של רועי חגאי השלימה את העבודה עם 0:3 בסדרה על מכבי רחובות בתום דרמה משובחת. הקבוצה מבירת הנגב עשתה צעד חשוב למפגש מולה למרות שאיבדו יתרון 19 נקודות

(גודל טקסט)

 זה היה משחק פלייאוף כמו שמשחק פלייאוף צריך להיראות. אומנם לא כדורסל ענק, אבל משחק קשוח, פיזי ועם יתרון שעובר ללא הרף מצד לצד. בסופו של דבר 75:80 נהדר לקרית גת סגר את הסדרה עם 0:3 חלק. היא תחכה לראות מי תצטרף אליה כשבאר שבע עלתה ל-1:2 מול הפועל רמת גן גבעתיים

במשחק בסקור נמוך מאוד, קשה מאוד לברוח. גם כשקרית גת הצליחה לעלות ליתרון שבע נקודות לקראת סוף הרבע השלישי רחובות ידעה לחזור ולעלות ליתרון בתחילת הרבע הרביעי והכל התנקז לארבע הדקות האחרונות אליהן הגיעה רחובות ביתרון 70:71. רחובות כבר הייתה ביתרון 5, אבל הפעם קרית גת היא זו שידעה לחזור, רחובות החטיאה מתחת לסל 13 שניות לסיום ובתום משחק נהדר המקומיים עולים לסדרת הגמר.

רוברט רוטבארט הבלתי נגמר היה ענק עם 25 נקודות, 19 (!!!) ריבאונדים ושלוש חסימות נהדרות. דודו שמריז שעבר פציעה קשה בעונה שעברה חזר ברגע הכי נכון והוסיף 24 משלו כולל חמש שלשות. גור פורת קלע 21 למפסידים.

קרית גת. מאושרים מהעלייה לסדרת הגמר (צילום מהפייסבוק)
קרית גת. מאושרים מהעלייה לסדרת הגמר (צילום מהפייסבוק)

הפועל באר שבע – הפועל רמת גן גבעתיים 73:78
במצב של 1:1 בסדרה, חזרנו למשחק שלישי באולם הקונכייה בבאר שבע. למרות שהמקומיים הובילו כבר ב-19 נקודות במהלך המשחק ונכנסו לרבע האחרון ביתרון 11, הם הצליחו להסתבך ולהגיע לשתי הדקות האחרונות ביתרון נקודה בלבד 67:68. אבל המקומיים התעשתו וסגרו את המשחק כדי לעלות ל-1:2 בסדרה. המשחק הבא ביום שלישי ברמת גן.

אנדל קומברבאץ' הצטיין עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים, הקפטן סטורם וורן הוסיף 18 משלו. קלי בידלר עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים יקווה שנשארה לו תחמושת למשחק מספר ארבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי