בוסטון ב-0:2 על וושינגטון, 0:1 לגולדן סטייט על יוטה

אל הורפורד ואייזאה תומאס
אל הורפורד ואייזאה תומאס | AFP

אייזאה תומאס הוביל את הסלטיקס עם 53 נקודות, מתוכן 29 ברבע האחרון ובהארכה, ג'ון וול עם 40 נקודות משלו לא הצליח לקלקל ב-119:229. קרי וחבריו לא התקשו להכניע את הג'אז

(גודל טקסט)
סדרות חצי הגמר האזוריות ב-NBA נמשכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ואחרי שהמשחק הראשון הסתיים בצורה הדרמטית ביותר, כאשר אייזאה תומאס, כוכב בוסטון, שוב הצליח לרגש את כולם והפעם כשניצח את וושינגטון בהארכה בדרך ל-0:2, במשחק הנוסף הייתה זו גולדן סטייט שטיילה מול יוטה ל-0:1 בדרך (ככל הנראה) לגמר נוסף.


בוסטון – וושינגטון 119:129 (לאחר הארכה, 0:2 בסדרה)

את הסדרה הראשונה של הסלטיקס השנה מול שיקגו החל אייזאה תומאס במקביל למות אחותו, למשחק מספר 1 בסדרה מול הוויזארדס הוא הגיע ישירות מהלוויה והלילה הכוכב שבשבועות האחרונים מרגש את כולנו התפוצץ


53 נקודות קלע תומאס כדי לסייע לסלטיקס לשמור על הביתיות, 29 מהן רק ברבע האחרון ובהארכה (20 ברבע האחרון) ובסך הכל היו לו 18 מ-33 מהשדה. מספרים מטורפים שסייעו לקבוצתו למחוק פיגור דו ספרתי עוד מהרבע הראשון. גם אל הורפורד בלט אצל הסלטיקס עם 15 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. "לא היה מצב שלא הייתי משחק ביום הולדתה, רציתי לנצח בשבילה", אמר בסיום תומאס על אחותו שהלכה לעולמה.


"There was no way I couldn't play on her birthday," Isaiah Thomas says of his sister, Chyna. "I wanted to win for her."

— Boston Celtics (@celtics) May 3, 2017


כוכב נוסף שהיה על הפרקט הוא ג'ון וול, אלא שגם 40 נקודות ו-13 כדורים חוזרים שלו לא הצליחו לעזור לוושינגטון לגנוב את הביתיות. מרקיף מוריס חזר אחרי שנפגע במשחק הקודם וסיים עם 16 נקודות.


גולדן סטייט – יוטה 94:106 (0:1 בסדרה)

סגנית האלופה פתחה בניצחון קליל את סדרת חצי הגמר מול הג'אז, עדיין ללא המאמן סטיב קר הסובל מבעיות גב וספק אם יוכל לשוב העונה לקווים.


גם ללא קר, לסגנית אלופת ה-NBA יש את סטף קרי שכיכב עם 22 נקודות, 5 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים. גם קווין דוראנט ודריימונד גרין בלטו עם 17 נקודות כל אחד. האורחת מנגד ניסתה להפריע, אולם לא הצליחה יתר על המידה והקלע המוביל היה רודי גובר עם 13 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי