אייזאה תומאס: אנחנו שונאים את וושינגטון והם אותנו

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | AFP

רכז הסלטיקס לא הופתע מהמשחק הסוער בין בוסטון לוויזארדס בו הורחקו שלושה שחקנים. וגם: מי מנסה לפטם את דריימונד גרין?

(גודל טקסט)

שמונה עבירות טכניות ושלושה מורחקים, זה המאזן העמוס של השופטים במשחק הלילה (בין חמישי לשישי) בו אירחה וושינגטון את בוסטון וצימקה את סדרת חצי גמר המזרח ל-2:1. 

הכל התחיל בהיתקלות בין קלי אוברה מהוויזארדס, שממש לא אהב עבירה שעשה עליו קלי אוליניק ודחף אותו בעוצמה אל הפרקט. "אנחנו לא אוהבים אותם והם לא אותנו", הסביר רכז הסלטיקס אייזיאה תומאס, "הדם הרע שהיה בעונה הרגילה נגרר גם לפלייאוף".


מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס רמז אל עבר אנשי המשרוקית: "אני לא מצדיק את מה שאוברה עשה, אבל אני מניח שזאת התגובה אם אתה חוטף מכות כל המשחק".


Kelly Olynyk found his way into the center of a playoff controversy … again. https://t.co/r8mP00lGUopic.twitter.com/CvZNUmDted

— CSN Wizards (@CSNWizards) May 5, 2017
 

והיה גם עוד משחק הלילה, בו עלתה גולדן סטייט ל-0:2 מול יוטה הרבה בזכות רבע ראשון מצוין שנגמר 15:33, והקשה על הג'אז לחזור למשחק. דריימונד גרין נאלץ לרדת לטיפול רפואי במהלך המשחק, אך חזר במהרה לקול תשואות נלהבות מהיציע.
 

"אנחנו מנסים לפטם את דריימונד בכדורים", אמר קווין דוראנט, המצטיין במשחק. זה הצליח לא רע עם שורה סטטיסטית יפה של גרין שרשם 21 נקודות, שבעה ריבאונדים, שישה אסיסטים, ארבע חטיפות וחסימה. כעת תעבור הסדרה ליוטה שם יקוו הג'אז לחזור להיות רלוונטיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי