"זה שניצחנו בלי לנארד ופארקר מוכיח שהכל יכול לקרות ב-NBA"

סן אנטוניו
סן אנטוניו | AFP

בסן אנטוניו היו מאושרים מההעפלה לגמר המערב לראשונה מאז 2014. הארדן סיכם את העונה הטובה בקריירה: "הכל על הכתפיים שלי, לוקח אחריות ונמשיך קדימה"

(גודל טקסט)

גמר המערב יפגיש בין סן אנטוניו לגולדן סטייט. הסדרה שחובבי כדורסל מכל קצוות תבל חיכו לה, סוף סוף תצא אל הפועל ביום ראשון בערב (22:30), וזאת אחרי ניצחון ענק של הספרס 75:114 על הרוקטס ביוסטון, ללא הכוכבים טוני פארקר (סיים את העונה) וקוואי לנארד (יהיה כשיר למשחק 1).

למרכוס אולדריג' סחב את סן אנטוניו על גבו כשהוביל את שורת הקלעים במשחק עם 34 נקודות, אליהן הוסיף 12 ריבאונדים. שחקן הפנים, לו תהיה זו הופעה ראשונה בקריירה בגמר איזורי אמר בסיום: "פשוט נגעתי בכדור יותר". מאמנו גרג פופוביץ' היה קצת יותר פיוטי: "הוא הדליק את המשחק. דרש את הכדור, הגיע לזריקות טובות והיה נפלא בריבאונד". 

הרוקטס, שהחלו את הסדרה בתצוגת תכלית בעקבותיה ניבאו להם רבים העפלה לגמר אך כשלו לבסוף, קלעו בכל העונה רק חמש פעמים מתחת למאה נקודות. סן אנטוניו עצרה אותם באופן הזה בשלושה מתוך ששת המשחקים ביניהן, כש-75 הנקודות במשחק האחרון מהוות את הכמות המעטה ביותר אותה קולעת יוסטון מאז 70 נגד הלייקרס ב-17 במאי 2009, לפני שמונה שנים.


LaMarcus…. pic.twitter.com/9DaKm8yFED

— San Antonio Spurs (@spurs) May 12, 2017

דני גרין נתן את הזווית שלו: "אנשים היו מופתעים שניצחנו בלי פארקר ולנארד, אבל זה רק מראה שהכל יכול לקרות ב-NBA". ג'יימס הארדן סיכם את הסדרה ולמעשה את העונה הטובה בקריירה שלו: "הכל נופל על הכתפיים שלי, אני לוקח את האחריות על ההפסד. זה קשה, ובמיוחד הדרך בה הובסנו במשחק השישי אבל זה קרה ואנחנו ממשיכים קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי