גולדן סטייט מחצה 100:136 את סן אנטוניו ועלתה ל-0:2

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריירס לא ריחמו על הספרס נטולי קוואי לאונרד במשחק בו המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, והכפילו את יתרונם בגמר המערב. 29 נקודות לסטף קרי

(גודל טקסט)

 אחרי הדרמה שזכינו לה במשחק הראשון, אז גולדן סטייט מחקה פער עצום של 23 נקודות ועלתה ליתרון ראשון בסדרה על סן אנטוניו, הלילה (בין שלישי לרביעי) הווריירס פשוט מחצו את הספרס  בתוצאה האסטרונומית 100:136 בדרך ל-0:2 בסדרת גמר המערב ב-NBA.

סן אנטוניו שיחקה כידוע ללא קוואי לאונרד הפצוע, וכבר אחרי מחצית אחת היה ברור שמהפך כלל לא אפשרי וכי הניצחון בכיס של הווריירס, שמאזנם עד כה בפלייאוף עומד על 0:10 מהדהד – הקבוצה החמישית בהיסטוריה שמחזיקה במאזן שכזה. בלילה שבין שבת לראשון לסן אנטוניו, בביתה, תהיה הזדמנות לחזור לעניינים.

כבר בסיום הרבע הראשון ניתן היה להבין כיצד מתפתח המשחק. גולדן סטייט ירדה ביתרון 16:33 כשסטף קרי צולף לא פחות מארבע שלשות ב-12 הדקות הראשונות, אולם ברבע השני הפער רק הלך וגדל ובמחצית עמד על 44:72 – 28 נקודות הפרש. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, המארחים הורידו את הרגל מהגז וברבע הרביעי, כאשר שיחקו בעיקר המחליפים, הצליחה גולדן סטייט לרוץ בשנית ולהגדיל את הפער משמעותית בדרך ל-100:136 המטורף.


כוכבי גולדן סטייט נהנים ממנוחה בגארבז' טיים הארוך (AFP)

סטף קרי כיכב מעל כולם הודות ל-29 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת), 7 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים, קווין דוראנט סייע עם 16 נקודות, דריימונד גרין קלע 13 לצד 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות ופטריק מקו עלה מהספסל וסיים עם 18 נקודות. בסן אנטוניו תיפקד בעיקר ג'ונתון סימונס עם 22 נקודות, למרקוס אולדריג' קלע 8 נקודות בלבד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי