לברון לא הגיע למסיבת העיתונאים, קר: נהדר לחזור

סטיב קר
סטיב קר | AFP

כוכב קליבלנד דיבר בקצרה מחוץ לחדר ההלבשה לאחר ה-132:113 לגולדן סטייט. מאמן הווריירס שמח לחזור לקווים אחרי כחודש וחצי. וגם: השיאים והמספרים של לברון ודוראנט

(גודל טקסט)
גולדן סטייט שוב הוכיחה הלילה (בין ראשון לשני) עליונות ברורה על קליבלנד עם 113:132 מוחץ ו-0:2 לקראת המעבר של סדרת הגמר לאוהיו למשחק מס' 3 בלילה שבין רביעי לחמישי.


מעבר לצד המקצועי, בארצות הברית דווח כי חדר ההלבשה של קליבלנד "הריח כמו מריחואנה בסיום המשחק". מייק וייס, האחראי לדיווח סיפר כי אינו יודע מאיפה הגיע קנאביס לחדר ההלבשה, אך הוא בטוח בדבריו.

 

תגובות

מאמן הווריירס סטיב קר, שחזר לעמוד על הקווים לראשונה מאז 19 באפריל, אמר בסיום: "נהדר לחזור. קיבלתי קבלת פנים חמה מהקהל ומהשחקנים. כיף להיות כאן ולהרגיש את האנרגיות של הגמר".


 

"הכישרון שיש בסדרה הזאת הוא לא ייאמן", המשיך המאמן. סטף ודוראנט אצלנו, לברון ולאב בצד השני. זאת סדרה עם המון כלי נשק התקפיים ואני שמח שהגנו כמו שצריך. הכישרון האישי שלנו ניצח היום. אבל איבדנו הרבה ונהיה חייבים לתקן את זה לפני המשחקים בקליבלנד".


מהעבר השני הורגש הלחץ כשלברון ג'יימס סירב להגיע למסיבת העיתונאים בניגוד לנהוג. מחוץ לחדרי ההלבשה אמר בקצרה לכתבים: "גולדן סטייט היא קבוצה שונה לחלוטין מזו של העונה שעברה. תשאלו את המאמן לגבי ההתאמות שאנחנו צריכים לעשות לקראת המשחק הבא, זו לא שאלה בשבילי".


NBA just announced that LeBron James is not coming to the podium post-game.

— Rachel Nichols (@Rachel__Nichols) June 5, 2017

 

מספרים

* לברון ג'יימס השתווה למג'יק ג'ונסון עם 8 טריפל דאבל'ס בגמר. הכי הרבה בהיסטוריה

 

* לברון הצטרף למג'יק ולג'רי ווסט כשחקנים היחידים שהגיעו ל-300 אסיסטים בגמר

 

* דוראנט קלע בשני המשחקים הראשונים (66) יותר מאשר הריסון בארנס בכל הסדרה בעונה שעברה (65)




לברון ודוראנט. שוברים שיאים (AFP)
לברון ודוראנט. שוברים שיאים (AFP)


* דוראנט הוא השחקן השלישי בהיסטוריה שקולע לפחות 25 נק' בשבעת משחקי הגמר הראשונים שלו. השניים האחרים הם מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל

 

* דוראנט הוא השחקן הרביעי בהיסטוריה של גמר ה-NBA שמסיים משחק עם 30 נק' ו-5 חס'. קדמו לו טים דאנקן, האקים הולג'ואן וקארים עבדול ג'אבר

 

* זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הגמר ששחקנים משתי הקבוצות מסיימים עם טריפל דאבל באותו משחק (קרי ולברון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי