דוראנט: "מ-2012 אני יודע שלברון היחיד שיכול לאתגר אותי"

קווין דוראנט. אלוף NBA
קווין דוראנט. אלוף NBA | AFP

אלוף ה-NBA הטרי, שקלע מעל 30 נקודות עבור גולדן סטייט בכל חמשת משחקי סדרת הגמר: "בחיים לא נתקלתי בשחקנים כמוהו וכמו קיירי, אבל נלחמנו וניצחנו". סטף קרי: "כמובן שארצה שנזכה גם בשנה הבאה"

(גודל טקסט)
 בקיץ שעבר, מעט אחרי "חרפת האליפות" שאיבדה גולדן סטייט לקליבלנד למרות יתרון מבטיח של 1:3 בסדרת הגמר, גלובוס שלם דיבר על מעברו של קווין דוראנט מאוקלהומה לאוקלנד. KD רצה אליפות, ידע שהוא יוכל להשיג אותה עם הווריירס, והבוקר (שלישי) זה קרה.


דוראנט קטף את טבעת האליפות הראשונה שלו, נבחר למצטיין הסדרת הגמר – במשחק החמישי והאחרון בסדרה הצטיין פעם נוספת כשקלע 39 נקודות ובכל המשחקים חצה את רף ה-30 – ואמר בסיום: "לא ישנתי יומיים ברציפות, הייתי לחוץ ונרגש, רק רציתי להשאיר הכל על הפרקט. בחיי לא נתקלתי בשחקנים כמו לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, אבל ניצחתי אותם. מאז 2012 אני יודע שלברון הוא היחיד שיכול לאתגר אותי, הוא בלתי ניתן לעצירה, אבל נלחמנו וניצחנו".




אמו של דוראנט, שישבה ביציע ובסיום ירדה בבכי לפרקט וצעקה על בנה "תסתכל עליי! עשית את זה!", שמעה ממנו: "היא ראתה אותי עובד קשה מאז שאני ילד והייתה איתי תמיד. אני מאושר לראות אותם שמחים ביחד איתי. בשביל אליפות הגעתי לכאן". ממסיבת העיתונאים נפרד כשאמר: "לא שתיתי בירה מאז יולי ויכול להיות שכעת שתיתי יותר מדי".


Another great battle, @cavs. #Respectpic.twitter.com/fjrAM4719V

— GoldenStateWarriors (@warriors) June 13, 2017

סטף קרי, חברו לקבוצה, אמר לאוהדים הרבים באולם בסיום על רקע קריאות "MVP": "למדנו מהדרך הארוכה שעברנו. יש לנו אוהדים נפלאים, ארגון אדיר ומשפחות תומכות. אני נרגש להיות חלק מזה, עשינו משהו מיוחד וכמובן שאני רוצה שנעשה את זה גם בשנה הבאה. איגודלה הוא דוגמא ליופי של הקבוצה שלנו, לוחם אמיתי שהופך אותנו לקבוצה חכמה יותר. כולם יודעים למה הם מסוגלים והם עושים את זה".


מאמן גולדן סטייט, סטיב קר: "יש לי את העבודה הכי טובה בעולם. יש לי צוות אדיר שאני כל כך נהנה לעבוד איתו. אני רוצה להודות למייק בראון והצוות ששמרו על הספינה כשנעדרת". 



קליי תומפסון לא יכול היה שלא להחמיא לדוראנט ואמר: "הוא מפלצת. לא הייתי צריך לעשות התאמות כשהוא הצטרף, קל לשחק עם בחורים כאלה לידי. התרגלנו בזכותו לניצחונות רבים". דברים דומים אמר גם דריימונד גרין: "הייתה אכזבה ענקית בשנה שעברה, אבל אם קיבלנו את דוראנט בשל כך אז זה בסדר. זו הרגשה נהדרת, אני עכשיו רוצה לפתוח שמפניות".



דוראנט. ה-MVP של סדרת הגמר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי