"לא מופתעים מעזיבת גריפין לאחר שפיטר את דייויד בלאט"

דייויד גריפין
דייויד גריפין | AFP

ריצ'רד ג'פרסון חשף ששחקני הקאבס קיבלו בהפתעה את פיטורי הג'נרל מנג'ר, ועקץ את הבעלים. גאסול יקצץ שכר ויישאר בסן אנטוניו, הניקס ישחררו את פורזינגיס

(גודל טקסט)
לאחר ההודעה אמש (שני) של בעלי קליבלנד קאבלירס על פיטוריו של הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, ריצ'רד ג'פרסון סיפר היום ששחקני קליבלנד קאבלירס היו בהלם, כששמעו על עזיבתו של הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין.


הפורוורד התייחס גם לכך שהבעלים, דן גילברט, לא התייעץ עם לברון ג'יימס לפני ששוחח עם גריפין בפעם האחרונה: "אם לברון לא יודע, אף אחד לא יודע". ג'פרסון המשיך את דבריו והתייחס לפיטוריו של דייויד בלאט: "האמת שאנחנו לא צריכים להיות בהלם, אחרי שהוא פיטר מאמן ראשי כשהיינו במקום הראשון במהלך עונה סדירה. אך עדיין זה מפתיע".




קינג ג'יימס התייחס דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו וצייץ: "אם אף אחד לא יעריך אותך, אני אעריך, מקווה שגם אנשי קליבלנד. תודה על מה שעשית עבור הקבוצה בשנים האחרונות. זכינו בתואר אחד".


The Cavs' statement on David Griffin: pic.twitter.com/BRkxoTmBBA

— Tim Reynolds (@ByTimReynolds) June 19, 2017


בעניין אחר, אדריאן ווז'נרובסקי, אחד הכתבים הבכירים בארה"ב מדווח שפאו גאסול מסכים להשתכר בעונה הבאה פחות מ-16.2 מיליון דולר כדי לפנות מקום מתחת לתקרת השכר של סו אנטוניו כדי שהקבוצה תוכל להביא חיזוק משמעותי. בתנאי לכך מבקש השחקן הספרדי הארכת חוזה מעבר לעונה הקרובה.


בנוסף, 
ווז'נרובסקי חשף היום שקריסטפס פורזינגיס יעזוב את ניו יורק ניקס. על פי הדיווח, הפורוורד בן ה-21 נפגש לארוחת ערב עם פיל ג'קסון, שם הודיע לשחקן שהוא פתוח להצעות טרייד עליו.


קריסטפס פורזינגיס. ג'קסון מוכן לוותר על הכוכב (טוויטר)קריסטפס פורזינגיס. פיל ג'קסון מוכן לוותר על הכוכב (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי