רשמית: פיל ג'קסון פוטר מניו יורק ניקס

פיל ג'קסון
פיל ג'קסון | מסך

ג'יימס דולן מאס במצב המועדון והחליט לפטר את הנשיא בלמעלה משלוש השנים האחרונות. המועדון הענק מהתפוח הגדול ינסה בפעם המי יודע כמה להיבנות מחדש

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)
העיתונאי הבכיר אדריאן ווז'נרובסקי דיווח הבוקר (רביעי) על כך שבעלי ניו יורק ניקס ג'יימס דולן שוקל ברצינות את עתידו של פיל ג'קסון כנשיא המועדון, על אף שרק בחודש אפריל האחרון דווח ב-ESPN על מימוש האופציה בחוזהו של ג'קסון לשנתיים נוספות – משמע עד 2019. כמה שעות מאוחר יותר הודיע אחד ממועדוני הכדורסל הגדולים בעולם כי ההחלטה נפלה סופית ומאמן העבר האגדי הולך הביתה.


כזכור מדובר באלוף ה-NBA כמאמן 11 פעמים (עם שיקגו ולוס אנג'לס לייקרס) ולזכותו שתי אליפויות נוספות גם כשחקן בזכות שנותיו בניו יורק ניקס. כעת יחפשו הניקס דרך חדשה להיבנות מחדש.



פיל ג'קסון לא זכה לחיים קלים בניו יורק ניקס, וניתן להבין זאת לאור הכישלון המקצועי של הקבוצה מהתפוח הגדול והטעויות הרבות שהוא מבצע בתור הנשיא – רק בשבוע שעבר, עוד לפני הדראפט, הוא נרדם בזמן אימון שערך לאחד משחקני המפתח שהיו בדראפט האחרון, שמו לא פורסם אולם מובן מאליו שמדובר היה בשחקן שייתכן ונבחר על ידי הניקס או לכל הפחות על ידי קבוצה אחרת במעמדה.

Phil Jackson, New York Knicks Agree to Part Company

[ https://t.co/6GbwhG9tOB]

— NEW YORK KNICKS (@nyknicks) June 28, 2017

ג'קסון גם כך ספג בימים האחרונים הקנטות והשמצות מכל עבר לאור רצונו להעביר את הכוכב קריסטפס פורזינגיס בטרייד – הרי שהאחרון לא מרוצה מהתנהלות המועדון תחת ג'קסון – והאפשרות שייפרד מכרמלו אנתוני במה שהפכה לסאגה של ממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי