פול ג'ורג' עובר לאוקלהומה סיטי, קרי השיג חוזה היסטורי

פול ג'ורג'
פול ג'ורג' | AFP

שוק השחקנים החופשיים רותח: כוכב הפייסרס חובר ללווסטברוק, קרי ירוויח 201 מיליון דולרים בחמש שנים. וגם: טיג נודד למינסוטה, רוביו ליוטה, יוסטון מצאה יורש ליאו מינג, רדיק בדרך לפילדלפיה ושאמפרט ליוסטון?

(גודל טקסט)
שוק ההעברות ב-NBA רותח. ה-1 ביולי כאן ועימו מספר עסקאות שיטלטלו את הקיץ הקרוב. ראסל ווסטברוק עשוי לזכות בחבר חדש ומשדרג. פול ג'ורג' כוכב אינדיאנה פייסרס בדרך לנדוד לאוקלהומה סיטי תאנדר על פי דיווח ב-ESPN.


הגארד לנגסטון גאלווי סיכם עם דטריוט פיסטונס על חוזה לשלוש עונות בסך 21 מיליון דולר.


צרות לננה. הסנטר הוותיק היה על סף חתימה ביוסטון רוקטס לארבע עונות בסך 15 מיליון דולר, אך ברגע האחרון הטקסנים ביטלו את ההצעה.


דייויד ווסט האריך את חוזהו בשנה אחת בגולדן סטייט ווריירס, זהו יהיה חוזה מינימום עבור הפורוורד.


האם יוסטון מצאה יורש ליאו מינג? הרוקטס סיכמו על חוזה רב שנתי עם ז'או קי הסיני שמתנשא לגובה של 2.18 מ'.


על פי דיווח ב-ESPN גולדן סטייט הסכימה לדרישותיו של שון ליוינגסטון, שיחתום לשלוש שנים בסך 24 מיליון דולר.


בארצות הברית מציינים ששיקאגו בולס סיכמה עקרונית עם הסנטר, כריסטיאנו פליסיו, על הארכת חוזה שיעמוד על 32 מיליון דור לארבע עונות.


ה-MVP המכהן יקבל פורוורד ואולסטאר מוכח שישדרג את קבוצתו ויתן גם לו עצמו קצת נחת אחרי הפרידה אשתקד מקווין דוראנט. את הדרך ההפוכה יעשו ויקטור אולדיפו שרק הגיע בעונה שעברה מאורלנדו ועימו דומנטאס סאבוניס.


לא רק ג'ורג' יעזוב את אינדיאנה. על פי דיווח נוסף הגארד ג'ף טיג ינדוד למינסוטה בחוזה לשלוש שנים בהן ישתכר 57 מיליון דולר. טיג עשוי להחליף את ריקירוביו, הרכז הספרדי שבעצמו יזוז ליעד חדש ומדובר ככל הנראה ביוטה. הג'אז יעבירו בתמורה לוולבס בחירת דראפט ב-2018.



טיג, נודד שוב (AFP)


במקביל, חדשות מעט טובות ללוס אנג'לס קליפרס אחרי הנטישה של כריס פול. בלייק גריפין יישאר בעיר המלאכים עבור חוזה מקסימום של 173 מיליון דולר לחמש שנים. מי שעוד יזכה לחוזה מקסימום הוא סטף קרי שיחתום על פי דיווחים אצל האלופה גולדן סטייט ווריירס על חוזה מקסימום של 201 מיליון דולר לחמש שנים. גם שון ליבינגסטון יישאר נאמן לאלופה בחוזה צנוע יותר של שמונה מיליון דולר לעונה כשאורכו שלוש שנים. 


Blake Griffin's deal reportedly worth 5 yrs-$175M would be the highest total value and average annual value in NBA history ($35M per season)

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) July 1, 2017


שחקן שעזב את לוס אנג'לס קליפרס וככל הנראה מצא בית חדש הוא ג'יי.ג'יי רדיק, שהסכים לחוזה בפילדלפיה 76' לעונה הקרובה תמורת 23 מיליון דולר – כך פורסם היום ב-ESPN.

Trust the process

— JJ Redick (@JJRedick) July 1, 2017

בשיקגו, הגארד רג'ון רונדו שוחרר מהקבוצה. אקס בוסטון בן ה-31 לא חווה יציבות בשנים האחרונות ומעניין יהיה לראות מה יהיה היעד הבא שלו, כמו גם ההתחדשות של הבולס בעמדה.

Breaking: Steph Curry has agreed to a 5-year, $201M supermax deal with the Warriors, per @wojespn. pic.twitter.com/R480fwBz3C

— SportsCenter (@SportsCenter) July 1, 2017

פאטי מילס שסיים חוזה בסן אנטוניו צפוי להישאר על פי דיווחים אצל הספרס עם חוזה של ארבע שנים שמוערך ב-50 מיליון דולר.


אנדרה איגודלה שעלול להיפרד מהאלופה גולדן סטייט הרבה בזכות חוזה העתק ההיסטורי לסטף קרי, מנהל מגעים עם סן אנטוניו ועשוי להיפגש גם עם אנשי לוס אנג'לס לייקרס. אם לא די בכך, דווח אף כי נפגש עם ראשי יוסטון, פגישה שהוגדרה "מצוינת", אולם התנאים הכספיים לא היו לרוחו של השחקן. 


שחקן נוסף שיוסטון מעוניינת לצרפו הוא אימאן שאמפרט, הקלעי של קליבלנד שעשוי לעבור בטרייד.


ניו אורלינס תציע לרכז ג'רו הולידיי לחתום על חוזה חדש לחמש שנים תמורת 126 מיליון דולר.


מיאמי היט הודיעה רשמית על צירופו של אדריס "באם" אדבאיו, הסנטר/פורוורד שנבחר על ידה בדראפט האחרון.


BAM

OFFICIAL – The Miami HEAT have signed @Bam1of1.
More info: https://t.co/l61ywoRDPfpic.twitter.com/FcbMg4bRM0

— Miami HEAT (@MiamiHEAT) July 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי