מקורב לכספי: יש התעניינות מצד גולדן סטייט כבר הרבה זמן

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

בארצות הברית טוענים שהאלופה רוצה את הפורוורד הישראלי וכבר פתחה במגעים לצירופו. גורם המקורב לשחקן אמר לספורט1: "הסיכוי שיחתום? תלוי בהצעות ובכסף"

(גודל טקסט)

האם עומרי כספי בדרך לקבוצה הטובה ב-NBA? דיווחים בארה"ב גורסים כי גולדן סטייט פתחה בשיחות עם הפורוורד הישראלי, שעשוי להגיע לאלופת הליגה הטובה בעולם.


גורם המקורב לשחקן ציין בשיחה לספורט1 כי "אני יודע שיש שם עניין כבר הרבה זמן", במה שמעיד על סיכוי רציני להבשלת המגעים. עם זאת, על פי המקורב הסיכוי שהפורוורד אכן יחתום שם "תלוי בהצעות האחרות ובכסף. הוא יקבל חוזה בטוח, השאלה רק איפה".

 



כספי (29, 2.06) נבחר במקום ה-23 בדראפט 2009 על ידי סקרמנטו, בה שיחק בשתי קדנציות שונות. אחרי שנתיים מוצלחות בקינגס הוא עבר בטרייד לקליבלנד ולאחר מכן היה גם עונה אחת ביוסטון עם ג'יימס הארדן ודוויט האוורד. ב-2014 הוא חזר לסקרמנטו ורשם בעונתו השניה את הממוצעים הטובים ביותר שלו עד כה עם 11.8 נקודות (כולל 40.9 אחוז ל-3), 5.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים.


את השנה האחרונה העביר כספי בשלוש קבוצות שונות לאחר שבמהלך העונה הועבר יחד עם דמרכוס קאזינס בטרייד לניו אורלינס, ממנה הספיק להיחתך לאחר פציעה שעבר. לקראת סיום העונה הוא חתם במינסוטה של טום תיבודו אך לא הבריק בהזדמנויות שקיבל עם 3.5 נקודות בחוזים נמוכים בשלוש עשרה הופעות עד תום העונה.

Another Warriors target revealed as they try to bolster bench: They're in talks with free agent Omri Casspi, I'm told.

— Sam Amick (@sam_amick) 4 ביולי 2017


כספי הצהיר לא אחת במהלך החודשים האחרונים שהוא מחפש קבוצה שתרוץ חזק בפלייאוף ואין ספק שהחבורה של סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין תעמוד בציפיות שלו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי