גורדון הייוורד בחר לעבור לבוסטון וצייץ: תודה יוטה

הייוורד
הייוורד | AFP

הפורוורד הנהדר עוזב את סולט לייק סיטי וירוויח 128 מיליון דולר בארבע שנים אצל הסלטיקס. החברים החדשים כבר מתלהבים. וגם: גלינארי בדרך לקליפרס

(גודל טקסט)
שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך בשלו. לצד עומרי כספי שעתיד לחתום בגולדן סטייט, עוד שמועות, העברות וטריידים משוגעים נערכים בליגה הטובה בעולם.


*למרות הכחשות של סוכנו, גורדון הייוורד עושה את דרכו למזרח אולי כאחד היחידים בליגה. הגארד הנהדר של יוטה עובר לבוסטון ואף צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לך יוטה". אחרי שבע שנים הוא נודד לבוסטון ויסייע לקו האחורי של בראד סטיבנס שכולל את אייבורי בראדלי וכמובן את אייזיאה תומאס. הייוורד סיכם לארבע שנים בהן ישתכר 128 מיליון דולר.


Thank You, Utah. https://t.co/ICfocNeZfW

— Gordon Hayward (@gordonhayward) July 4, 2017

*הפורוורד האיטלקי דנילו גאלינרי בן ה-28 יעבור אחרי שש עונות בדנבר ללוס אנג'לס קליפרס שנבנית מחד אחרי העזיבה של כריס פול ושל ג'יי. ג'יי רדיק. המעבר יתאפשר כשג'מאל קרופורד הוותיק יעבור לאטלנטה כשחקן חופשי.


Let's get to it @gordonhayward ☘️⌚️☘️

— Isaiah Thomas (@Isaiah_Thomas) July 4, 2017

*הפורוורד פטריק פטרסון יעזוב את טורונטו אחרי ארבע עונות וסיכם במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר עבור 16.4 מיליון דולר לשלוש עונות.


*אוטו פורטר ג'וניור שחקנה של וושינגטון בעונה החולפת קיבל הצעה לחוזה של 106 מליון דולר לארבע עונות מברוקלין נטס. כעת יצטרכו הוויזארדס להחליט האם להשוות את ההצעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי