רק רשת: סייף נפצע במפשעה לא וישחק בגביע הזהב

קני סייף
קני סייף | אתר רשמי

הקשר שערך רק השבוע הופעת בכורה בארה"ב יחמיץ את הטורניר היוקרתי. וגם: מועדי הסופרקאפ הספרדי בין ברצלונה לריאל, מראדונה לעג ליובה, אוהדי בית"ר מתכוננים לבודפשט

(גודל טקסט)

20:20: נערים א' סיימו ב-1:1 מול אנגליה, 0:4 מוחץ לנערים ב'
משחקי הכדורגל במכביה נפתחו עוד לפני טקס פתיחת התחרות ונבחרת נערים א' סיימה בתיקו 1:1 מול נבחרת אנגליה. עומרי רם כבש לישראל. נבחרת נערים ב' הרשימה הרבה יותר וניצחה 0:4 את ארה"ב הודות לשערים של לירון גבאי, סתיו נחמני, בן פרנקו וירין מוגרבי.


18:16: סייף נפצע במפשעה, יחמיץ את גביע הזהב
איזה חוסר מזל לקני סייף. הקשר, שערך השבוע את הופעות הבכורה של במדי נבחרת ארצות הברית (שותף כמחליף ב-1:2 על גאנה), סובל מפציעה במפשעה ונופה מהסגל לטורניר גביע הזהב שייחל בשבת. כריס פונטיוס מפילדלפיה יוניון זומן במקומו. האמריקאים, שלא זכו בטורניר לפני שנתיים, ישחקו בבית עם פנמה, מרטיניק וניקרגוואה. 


"מאוד מאכזב להיפצע ולהיעדר מגביע הזהב. הייתה לי חוויה נהדרת בנבחרת ארצות הברית ולשחק עבורה לראשונה זה היה כבוד גדול ונותן לי מוטיבציה לעבוד קשה כדי להרוויח זימון נוסף", כתב קני סייף באינסטגרם.



 

Very disappointed that this injury is preventing me from playing in the Gold Cup. I had an amazing first experience being a part of the National Team. Playing for the United States for the first time was a great honor, and it only motivates me to work hard and try and earn another opportunity.

A post shared by Kenny Saief (@kennethsaief93) on



17:30: כך הציגה סטוק סיטי את הרכש החדש
ג'וש טיימון, שחקן הסגל הרחב של נבחרת אנגליה עד גיל 18 שעלה לבוגרים רק בעונה שעברה, סירב לחתום על חוזה חדש ועבר לסטוק סיטי. הדרך בה הוא הוצג הייתה יצירתית במיוחד.


@JoshuaTymon signs a five-year deal with #SCFC#WelcomeJoshpic.twitter.com/Unx4RY7v3K

— Stoke City FC (@stokecity) July 5, 2017


17:00: האקס של אנטונלה רוקוסו: "לפחות היא זרקה אותי בשביל מסי"
בשבוע שעבר נישאו ליאו מסי ובחירת לבו אנטונלה רוקוסו, ובארגנטינה עוסקים רבות בזוג שמכיר מילדות. יתרה מכך, במגזין "Para ti" הגיעו לאקס של רוקוסו שסיפר כיצד הם גילו על הקשר בין ליאו לאנטונלה: "היא הוציאה טלפון מסוג בלקברי שקיבלה מליאו. היא לא אמרה דבר, אבל ככה התחלנו לשער שהם יוצאים. היא זרקה אותי, אבל לפחות לא בשביל סתם מישהו, אלא בשביל מסי".



15:51: הסופרקאפ הספרדי בין ריאל לברצלונה ב-11 וב-14 באוגוסט

ברצלונה וריאל מדריד ישחקו בצמד משחקי הסופר קאפ הספרדי לראשונה אחרי ארבע שנים, בשישי ה-11 באוגוסט וכעבור שלושה ימים בשני ה-14 באוגוסט. בארסה תארח את המשחק הראשון, הבלאנקוס את השני ושניהם יתקיימו ב-22:00. הסופר קאפ הראשון יהיה גם משחקו הרשמי הראשון של ארנסטו ואלוורדה כמאמן הבלאוגרנה.  עבור ריאל מדובר בעומס לא רגיל משום שב-8 באוגוסט יתמודדו הבלאנקוס בסופרקאפ האירופי מול מנצ'סטר יונייטד.



14:04: אוהדי בית"ר כבר בהיכון לגומלין בבודפשט

אוהדי בית"ר כבר מתכוננים למשחק ביום חמישי בבודפשט נגד ואשאש במסגרת גומלין סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית (3:4 לירושלים בראשון).








13:05: בצ'כיה נחשפים לפתח תקווה
הרכש החדש של מכבי פתח תקווה, תומאש סיבוק, מעורר עניין רב גם בישראל וגם בצ'כיה מולדתו. ההתאחדות הצ'כית פירגנה לבלם המנוסה, וצייצה בחשבון הטוויטר הרשמי ברכה לכבודו.

Kapitán #ceskarepre Tomáš Sivok mění působiště a bude hrát za čtvrtý tým uplynulé sezóny izraelské ligy Maccabi Petah Tikva ! pic.twitter.com/UecsBGDWMJ

— Fotbalová repre ČR (@ceskarepre_cz) July 5, 2017

12:15: פיקה מודה ללבנונים
ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, כוכבי ברצלונה, נחתו בביירות כדי להשתתף במשחק הוקרה לשחקן לבנוני שפרש. לפני המשחק ביקרו השלושה בקניון המרכזי של הבירה וזכו להמון אהבה מהקהל המקומי. בלם בארסה לא נשאר חייב והודה למעריציו.

Thanks Beirut! pic.twitter.com/3wicNNDZzA

— Gerard Piqué (@3gerardpique) July 4, 2017


10:50: קריסטל פאלאס מאמינה באמונות תפלות?

קריסטל פאלאס מתעוננת במרץ לעונת 2017/18, ומעבר לסגל השחקנים, מגרשם הביתי של הלונדונים, סלהרסט פארק, זקוק גם הוא ליחס. ב-BBC פורסם שפאלאס משתמשת בשום על מנת לטפח את כר הדשא ולהכשיר אותו לקראת משחק אימון שקבעה בתחילת אוגוסט נגד שאלקה 04. האם זה יעזור גם למזל?


9:00: מראדונה שר נגד יובנטוס

דייגו מראדונה הגיע לנאפולי לקבל את אזרחות הכבוד מטעם העיר והדליק את אוהדי הפרטנופי בשירת: "מי שלא קופץ, אוהד של יובה". כמו כן התייחס אגדת העבר הארגנטינאית והשחקן הכי גדול של נאפולי בכל הזמנחם להענקת המספר שלו, 10, ללורנצו אינסינייה: "הוא שחקן גדול ואין לי בעיה שיקבל את החולצה שלי אם יבקיע יותר שערים ממני". מראדונה כבש 115 שערי ליגה לעומת רק 40 שערים של אינסיניה. מצד שני החלוץ האיטלקי רק בן 26 וחתום עד 2022.


Maradona goes outside his hotel in Naples, sits on top of a van & leads a chant:

"Whoever's not cheering is a Juventus fan!" pic.twitter.com/j8gqiIHmQ8

— ItalianFootballTV (@IFTVofficial) July 5, 2017
 



7:35: גם בבוסטון מתרגשים מהרכש שלהם, אחד בשם גורדון הייוורד



What a celebration on this 4th of July! ☘️@gordonhayward Congrats and welcome!

— marcus smart (@smart_MS3) July 5, 2017


Let's get to it @gordonhayward ☘️⌚️☘️

— Isaiah Thomas (@Isaiah_Thomas) July 4, 2017

7:30: ההחתמה של עומרי כספי לא עוברת ללא תגובות ברשת


דיווח: מכבי הודיעה לעמרי כספי שהיא מוותרת על שירותיו בעונה הקרובה

— דאנק 93-94 (@dunk93_94) July 4, 2017

עומרי כספי סיכם בגולדן סטייט.
כמו כן, בישראל מדווחים שסן פרנסיסקו חתמה על ברית ערים תאומות עם ברצלונה

— Raanan Baranovsky (@raanan25) July 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי