גולדן סטייט חתמה על הסכם חסות היקר ב-NBA

סטיב קר עם סטף קרי
סטיב קר עם סטף קרי | AFP

הווריירס הגיעו לסיכום עם חברת "ראקוטן", שמשמשת כספונסרית גם של ברצלונה, על סך 20 מיליון דולר מתוך כוונה להתרחבות גלובלית: "ראינו הזדמנות להגדיל את הנוכחות הבינלאומית שלנו"

(גודל טקסט)
הצלחתה של גולדן סטייט גרמה למועדון להיות בשורה אחת עם כל המועדונים הגדולים בעולם, והיום (שלישי) מדווחים ב-ESPN שהווריירס הגיעו להסכם חסות על גופיית משחק עם "ראקוטן" – שמשמשת גם כנותנת חסות החדשה של ברצלונה.


על פי הדיווח אלופת ה-NBA הגיעה לסיכום עם "ראקוטן" על חוזה לשלוש שנים בסך 20 מיליון דולר לעונה, במה שיהפוך להסכם חסות על חולצה היקר בליגה ויעקוף את ההסכם חסות של קליבלנד עם ענקית הצמיגים "גודייאר".



מנהל השיווק של הווריירס, צ'יפ בוורס, אמר לאחר חתימת ההסכם: "היו לנו כמה מועמדים לחסות, וההצעה של 'ראקוטן' לא הייתה ההצעה הגבוהה שקיבלנו. ראינו הזדמנות, לנוכח הראות שקיבלנו. הרגשנו שעלינו להגדיל את הנוכחות הגלובלית שלנו, ולכן הרגשנו שעלינו לשתף פעולה עם חברה בינלאומית".


"ראקוטן" זו חברת שיווק ברשת שנוסדה ב-1997. משרדיה של החברה בצפון אמריקה נמצאים בסן פרנסיסקו, דבר היוצר קשר ישיר עם איזור המפרץ במערב ארצות הברית וגולדן סטייט. 


BREAKING: @warriors sign jersey patch deal with Rakuten, 3-year deal worth $20 million annually https://t.co/0yxwfvHXC6pic.twitter.com/dfDuBjnotZ

— Darren Rovell (@darrenrovell) September 12, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי