שלשת ניצחון לוויגינס על אוקלהומה, מאמן פיניקס פוטר

אנדרו וויגינס
אנדרו וויגינס | AFP

הגארד סידר למינסוטה 113:115 דרמטי בחוץ, בלאגן גדול אצל הסאנס. שרודר נפצע בהפסד אטלנטה והלייקרס הפסידו 119:112 לניו אורלינס

(גודל טקסט)
שלושה משחקים בלבד נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, אבל הם סיפקו לנו לא מעט סיפורים. אנדרו וויגינס ממינסוטה הנחיל לחבורת הכוכבים של אוקלהומה הפסד על הבאזר, דניס שרודר נפצע בהפסד אטלנטה, לוס אנג'לס לייקרס הפסידה לניו אורלינס ובלאגן בפיניקס.


ברוקלין (1:2) – אטלנטה (2:1) 104:116
שתיים מהקבוצות החלשות בליגה נפגשו בברקליס סנטר ובסופו של דבר הנטס אספו עוד ניצחון בעיקר בזכותו של אלן קראב (20 נקודות), שקלע שמונה נקודות רצופות בדקות ההכרעה. הרגע המרכזי במשחק היה רגע הפציעה של כוכב ההוקס דניס שרודר, שירד מהמגרש ארבע דקות לסיום כשהוא נאנק מכאבים לאחר שנקע את קרסולו.




אוקלהומה (2:1) – מינסוטה (1:2) 115:113
דרמה ענקית הייתה הלילה באוקלהומה. הת'אנדר מחקו 14 הפרש של האורחים וכבר עלו ליתרון נקודה חמש שניות לסיום בזכות שלשה של כרמלו אנתוני. אז הגיע הרגע של אנדרו וויגינס, שקיבל את הכדור מתחת לסל שלו, דהר לצד השני ועל הבאזר תפר קליעה ענקית מחוץ לקשת. קרל אנתוני טאונס הוביל את הזאבים (כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות, שלושה מהם סיימו עם דאבל דאבל) עם 27 נק' ו-12 ריב', וויגינס הוסיף 27 משלו (12 ברבע הרביעי). 31 נק' ו-10 ריב' של ראסל ווסטברוק לא הספיקו לת'אנדר, שספגו הפסד שני ברציפות. אנתוני תרם 23 ופול ג'ורג' סיים עם 14.


לוס אנג'לס לייקרס (2:1) – ניו אורלינס (2:1) 119:112
אנתוני דייויס קלע 27, דמרקוס קאזינס הוסיף 20, והפליקנס השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה. ברבע השני האורחים עוד הובילו ב-22 הפרש, לרבע האחרון הם נכנסו ביתרון דו ספרתי, אבל למרות דקות אחרונות רעות ידעו לשמור על הניצחון אצלם ביד. המארחים סבלו מיום קליעות רע של לונזו בול (8 נק' ב-3 מ-13 מהשדה), ו-24 מהספסל של ג'ורדן קלרקסון לא הספיקו. 20 נק' (7 מ-13 מהשדה) היו לקייל קוזמה המצוין.


I Dont wanna be here

— Eric Bledsoe (@EBled2) October 22, 2017


בלדסו רוצה לעזוב, ווטסון פוטר: בלאגן בפיניקס
פיניקס אומנם לא שיחקה הלילה, אבל הייתה ספקת הכותרות הראשית. זה התחיל עם הפיטורים של המאמן ארל ווטסון, שהפך למאמן הראשון שמפוטר בליגה הטובה בעולם בשנה וחצי האחרונות ונמשך עם הציוץ של הכוכב אריק בלדסו: "אני לא רוצה להיות פה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי