גולדן סטייט התפוצצה על דאלאס, הפסד ראשון ליוסטון

סטף קרי
סטף קרי | AFP

האלופה יצאה מהמאזן השלילי עם 103:133 על המאבריקס החלשים, כספי שב מהפציעה לשש דקות אך לא הותיר חותם. סן אנטוניו ופילדלפיה רשמו ניצחונות, ואילו הרוקטס חסרי כריס פול לא יכלו לממפיס

(גודל טקסט)

שמונה משחקי NBA נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בארצות הברית, כשבמוקד גולדן סטייט הוציאה עצבים על דאלאס האפורה. סן אנטוניו ופילדלפיה השיגו גם הן ניצחונות, יוסטון עם הפסד ראשון העונה.

גולדן סטייט ווריירס – דאלאס מאבריקס 103:133
האלופה לא רגילה להיות במאזן שלילי, ואחרי שני הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה הגיעו הבחורים של סטיב קר דרוכים. סטפן קרי סיים כקלע הבולט עם 29 נקודות ושמונה אסיסטים, כשקווין דוראנט תופר 25 משל עצמו, אליהן נוספו שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים. קליי תומפסון הוסיף 21, ועומרי כספי חזר לשחק אחרי שנפצע מול יוסטון במחזור הפתיחה, היה שש דקות על הפרקט ולא רשם שום נתון סטטיסטי שצוין בטופס. מנגד החבורה של ריק קרלייל ודירק נוביצקי נראית בדרך הבטוחה לעונת "טנקינג", וזהו הפסדה הרביעי ללא ניצחונות עד כה.

כספי
כספי. חזר לפרקט (AFP)

סן אנטוניו ספרס – טורונטו ראפטורס 97:101
הפופוביצ'ים עדיין ללא הפסד בזכות הניצחון הדרמטי על הקנדים. המשחק היה צמוד ברובו, עד שארבע שניות לסיום הספרס הובילו בשלוש נקודות. הניצחון הובטח מהקו הרבה בזכות למרקוס אולדריג' שהציג 20 נקודות ושמונה ריבאונדים. מנגד 28 של דמאר דרוזן לא הועילו.

יוסטון רוקטס – ממפיס גריזליס 98:90
הפסד ראשון העונה לבחורים של מייק ד'אנטוני. ללא כריס פול, אירחו הטקסנים לקרב מערבי קלאסי עוד קבוצה שלא הפסידה העונה, ונכנעו ל-43 נקודות משותפות של מארק גאסול ומייק קונלי. המארחת דווקא הובילה עד לרבע הרביעי שם העלתה ממפיס הילוך בדרך לריצת 14:28 עד לסיום. ג'יימס הארדן סיים עם 22 נקודות ושמונה אסיסטים, בעוד אריק גורדון ממטיר 27 שלא שינו את רוע הגזירה.

הארדן. קשה בלי פול
הארדן. קשה בלי פול (AFP)


תוצאות נוספות

דטרויט פיסטונס – פילדלפיה 7697:86

שארלוט הורנטס – מילווקי באקס 94:103

מיאמי היט – אטלנטה הוקס 93:104

סקרמנטו קינגס – פיניקס סאנס117:115

דנבר נאגטס – וושינגטון וויזארדס109:104

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי