"ההרגלים הרעים של קליבלנד נחשפו, ההגנה שלה איומה"

שחקני קליבלנד
שחקני קליבלנד | AFP

הפרשנים באוהיו מבקרים בחריפות את הקאבלירס: "רוז שומר רע, המדדים של לאב בלתי נסבלים. יש להם את ההגנה הגרועה בליגה ואין סיבה שזה ישתנה". לברון מתוסכל: "המאמץ שלנו רע", פריי עקץ את טיירון לו

(גודל טקסט)

המשבר בקליבלנד נמשך. אם הקאבס חשבו שהניצחון על וושינגטון סימן שינוי חיובי, בה ההפסד הלילה (בין ראשון לשני) 117:115 לאטלנטה החלשה (ניצחון שני בלבד העונה) והנחית אותם חזרה לקרקע המציאות.

זה היה ההפסד החמישי בששת המשחקים האחרונים של סגנית האלופה והפסד שישי בקוויקן לואנס ארנה. בששת המשחקים האחרונים ספגה קליבלנד 118.6 נקודות בממוצע והיא מחזיקה בהגנה החלשה בליגה.

הקבוצה מאוהיו ספגה מכה נוספת כשקווין לאב הובהל לבית החולים באמצע המשחק מסיבות "זהירות". לאחר בדיקות מקיפות שוחרר הפורוורד לביתו וגורם במועדון סיפר: "הוא באמת לא הרגיש טוב".

"המאמץ שלנו היה רע", אמר לברון ג'יימס המתוסכל בסיום. "זה משהו שקורה כבר כמה פעמים ואנחנו צריכים לשים את האצבע למה זה קורה". הפורוורד הוותיק קייל קורבר הוסיף: "אנחנו לא יכולים לשים את האצבע על למה זה קורה לנו. אנחנו מתחילים בצורה איטית ולא מביאים את האנרגיות הדרושות. נמשיך לדבר על זה ולצפות בווידאו ואני מקווה שזה ישתנה. אנחנו מאפשרים לכל אחד לקלוע כמה שהוא רוצה".

לברון ג'יימס. מתוסכל (AFP)
לברון ג'יימס. מתוסכל (AFP)

המאמן טיירון לו היה מאוכזב אף הוא: "הם עשו כל מה שהם רצו. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה". הפורוורד צ'אנינג פריי עקץ את המאמן: "אני בדרך כלל לא משחק במחצית הראשונה, אז צריך לשאול את השחקנים שפותחים מה הסיבה ליכולת החלשה בתחילת המשחקים".

הפרשן כריס פדור מקליבלנד.קום תקף בחריפות: "ההרגלים הרעים של קליבלנד שוב נחשפו. בעונה שעברה לברון ג'יימס היה מחפה על זה, אבל עכשיו ההגנה האיומה שלה הובילה להפסד בידי אטלנטה. בשונה מהמשחק מול וושינגטון, הפעם היא לא הצליחה לחזור. הקאבס הם אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה ואין סיבה שזה ישתנה – דריק רוז הוא שומר רע, התוצרת ההגנתית של קווין לאב בלתי נסבלת".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי