כספי: "שכל הליגה תדע – אנחנו יכולים לשמור בכל הרכב"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הישראלי של גולדן סטייט חגג את היכולת הטובה של קבוצתו בשני צידי המגרש במהלך ה-80:97 על מיאמי. במקביל בבוסטון מתמוגגים מקיירי איירוינג: "הוא יחודי". אקס קליבלנד: "כשזה משוחק נכון זה משחק יפהפה"

(גודל טקסט)

גולדן סטייט? קליבלנד? גם אחרי הלילה (בין שני לשלישי) הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר ב-NBA היא בוסטון סלטיקס, שהשלימה את ניצחונה התשיעי העונה – 107:110 על אטלנטה.

מי שכרגיל בינתיים סיפק את הסחורה היה קיירי איירוינג, שהולך ומסתמן כבינגו של דני איינג' ובראד סטיבנס. אקס קליבלנד תפר 35 נקודות ושבעה אסיסטים ב-37 דקות וסיכם: "כשזה משוחק נכון זה משחק יפהפה". מספר 11 בירוק הפך לשחקן שקלע הכי הרבה נקודות ב-11 משחקיו הראשונים עם בוסטון (245).

חברו לקבוצה, הסנטר אל הורפורד, שהוסיף 15 נקודות משלו, הרעיף שבחים על הרכז החדש: "הוא פשוט מאוד יחודי, יש לו חוש טוב לאיך קבוצות משחקות". מנגד, מי שפחות היה מרוצה ממשחקה של בוסטון היה המאמן בראד סטיבנס, שפרץ למגרש במהלך המשחק כדי להזעיק פסק זמן בהול אחרי שלשה של אטלנטה, וניכר כי ההגנה עדיין לא נראית כפי שהוא רוצה.

קיירי איירוינג
קיירי איירוינג. יחודי (AFP)

גולדן סטייט במקביל התקרבה למאזן של הסלטיקס כשרשמה את ניצחונה השמיני ב-80:97 על מיאמי. עומרי כספי ששיחק עשר דקות בהן קלע שתי נקודות, מסר שני אסיסטים וקטף ארבעה ריבאונדים סיכם בפשטות: "כל אחד אצלנו יכול לשמור ואנחנו יכולים לעשות הגנה בכל הרכב, כל הליגה צריכה לדעת את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי