לברון: "רוצה שייזכרו שהייתי דומיננטי מבלי להיות אנוכי"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד בראיון: "לא מעניין אותי היכן ידרגו אותי, אני רוצה להיזכר כשחקן הקבוצתי ביותר בהיסטוריה". העתיד: "לא מפסיק לחשוב על אליפות, אתן את המיטב שלי כדי להתקרב לטבעת נוספת. אין שום דעיכה אצלי"

(גודל טקסט)
אחרי קיץ בעייתי בו פורקה הזוגיות עם קיירי אירווינג, פתיחת עונה פושרת עם קליבלנד ושמועות אודות המשך דרכו בקאבס – לברון ג'יימס העניק היום (רביעי) לתקשורת בארצות הברית. קינג ג'יימס בחר להתייחס גם למרדף שלו אחרי מייקל ג'ורדן, המאבק מול גולדן סטייט והמורשת שישאיר.


לברון הסביר: "אני לא מפסיק לחשוב על אליפות, אני חושב עליה כל הזמן. דברים השתנו, אבל אני תמיד ארצה לזכות בכמה שיותר תארים. זה יכול לקרות, ויכול גם לא. ההבטחה שלי לעצמי היא קודם כל לתת את כולי. התקווה שלי היא לתת את המיטב שלי כדי להתקרב לטבעת נוספת".



"אני נחוש לנצל כל טיפה של פוטנציאל שיש לי", הוסיף קינג ג'יימס: "השנים אומנם עוברות, אבל אני ממשיך לאוהב את המשחק הזה בצורה מטורפת. אני מפיק הנאה מהאימונים, התחרות בכול משחק והליגה. ההרגשה שלי היא שאין שום דעיכה ביכולת שלי בגלל הגיל, אמשיך לשחק עד כמה שאני יכול". 
רודף אחריו. ג'ורדן ואובמה (GettyImages) 


 

המורשת שישאיר :"יש לי תקווה בתוך תוכי להיזכר כשחקן הקבוצתי ביותר בהיסטוריה. אני רוצה שייזכרו שהייתי דומיננטי מבלי להיות אנוכי. תמיד דאגתי לחברים שלי לקבוצה יותר מהכול, הייתי אלוף ואת זה אף אחד לא יכול לקחת ממני".


השיפור במשחק שלו: "בשנים האחרונות עיקר ההתעסקות שלי היא לייצר שיפור בנושא המנטלי. אני רוצה להיות מנהיג טוב יותר, לדעת מתי צריך להרים את הקול ומתי לשתוק. תמיד האמנתי שאם אשפר את האישיות שלי בתור מנהיג, הקבוצה שלי תמיד תרוויח".


המרדף אחרי מייקל ג'ורדן: "לא מעניין אותי היכן ידרגו אותי. יש כאלה שיגידו שיש שחקן טוב ממני, או נחות ממני. זה לא מעניין אותי. יש אנשים שמדרגים אחרים בדפי ההיסטוריה ואין להם בכלל זכות לדבר. השאיפה שלי היא לעשות את המיטב שלי, בשאר אני לא מתעסק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי