דוראנט: "אני ברמה של לברון ג'יימס, זה הישג מבחינתי"

קווין דוראנט. אלוף NBA
קווין דוראנט. אלוף NBA | AFP

כוכב גולדן סטייט ווריירס נשאל על ההבדלים בינו לבין "המלך" והשיב: "הוא המודל לחיקוי שלי, הרגשתי כאילו הוא העביר אליי את השרביט כשקלעתי סל ניצחון בסדרת הגמר נגדו. זה היה הרגע הטוב בחיי"

(גודל טקסט)

קווין דוראנט משוכנע שהוא הולך ומבסס את מעמדו ככוכב הגדול של ה-NBA, כך הוא לפחות צוטט בעמוד הפרופיל שלו במסגרת "איש השנה" בספורט ל-2017.

"לברון ג'יימס מבוגר ממני בארבע שנים והוא עדיין נחשב לגדול ביותר, אבל במשחק שלנו אנחנו באותה רמה. מחוץ למגרש אני יכול ללמוד מכל אחד, אבל על הפרקט, ככדורסלן, אני מרגיש שאנחנו הטובים ביותר וזה הישג בשבילי", אמר כוכב האלופה גולדן סטייט ווריירס.

קשה שלא להסכים לפחות עם מרבית דבריו של דוראנט, הרי שהוא משחק בקבוצה הטובה ביותר בליגה וגם זוכה תואר ה-MVP של הגמר האחרון בין "המלך" וקליבלנד קבאלירס לווריירס של KD וסטף קרי וקטף את טבעת האליפות הראשונה שלו. מה שזכור בעיקר מאותה סדרת גמר היא שלשת הקלאץ שלו במשחק השלישי בסדרה, עליה אמר כעת: "זה הרגע הכי טוב בחיי. ניצחתי משחק בסדרת גמר נגד המודל שלי לחיקוי, מישהו שאני ממש אבל ממש עוקב אחריו מצעירותי. הרגשתי כאילו הוא מעביר את השרביט אליי".


דוראנט ולברון. שני הכוכבים הכי גדולים של הליגה? (AFP)

דוראנט, שעזב את אוקלהומה סיטי עבור גולדן סטייט כדי להשיג את אותה טבעת אליפות ראשונה בקריירה, גם נשאל על האקסית ואמר: "אין דבר כזה נאמנות ב-NBA. כולנו צועקים ומדברים על נאמנות, אבל בסופו של דבר כשמערבים עסקים וכסף הכל נהרס. אנחנו לא מצפים לנאמנות מאלו שמשלמים לנו את הצ'קים. כשחזרתי לאוקלהומה, וזה לא רלוונטי מה הם חושבים עליי, ידעתי שזה יום חשוב. אלו אנשים שאני אוהב. חשבתי שהם מבחינתי יכולים ללכת לעזאזל, בטח כשהמספר שלי עבר לשחקן משני בסגל וברוטציה. בסופו של דבר נשים את הדברים מאחורינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי