דוראנט התעצבן: מבקש מהאוהדים לא להאמין למה שהעיתונאים אומרים

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

גולדן סטייט ספגה 108:91 מאוקלהומה והפורוורד התעצבן על עיתונאית: "ראית את המשחק?". קרי עקץ את ווסטברוק שהצהיר בסיום: "לא משנה אם אני משחק נגד דוראנט או דטרויט"

(גודל טקסט)
גולדן סטייט עברה לילה לא נעים כשהפסידה 108:91 באוקלהומה, תבוסה שבארצות הברית הגדירו כמביכה. באחד העיתונים הגדולים בסן פרנסיסקו, "חדשות מרקורי", ניסו למצוא סיבה לאופטימיות.


"למה ההפסד המביך הוא דווקא דבר טוב? כי הוא עשוי להיות קריאת השכמה לקבוצה של סטיב קר", טען דייטר קורטנבק, "המאמן בבעיה כי הוא יודע שלא משנה כמה יצעק, אחרי שלושה גמרים שחקניו משוכנעים שאין קבוצה בליגה שיכולה לנצח אותם בסדרה של שבעה משחקים".



המשחק סבב סביב לא מעט עצבים. לא מעט מיקוד במהלך הערב הלך אל הקרב הבלתי נגמר בין החברים לקבוצה לשעבר, ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט, שהתעמתו וספגו שתי עבירות טכניות. בסיום נשאל KD בנושא על ידי כתבת טלוויזיה והגיב בזעם: "ראית את המשחק? אני מבקש מהאוהדים – אל תאמינו לשום דבר שהם אומרים, הם קרעו אותנו ואנחנו צריכים לתקן את זה". עוד קודם לכן אמר: "זה בסך הכל כדורסל. ראסל תחרותי, אני תחרותי וזה חלק מהמשחק".


דוראנט נגד ווסטברוק
דוראנט נגד ווסטברוק, הלילה באוקלהומה (AFP)


ווסטברוק עצמו היה כמובן נינוח בסיום, כיאה למי שניצח את הווריורס אחרי ארבעה הפסדים ברציפות, ולראשונה מאז עזב דוראנט את הת'אנדר: "אני משחק באותה צורה בין אם זה נגד קווין או דטרויט. על המגרש אין לי חברים, החבר היחיד שלי זה הכדורסל. אני מתחרה, שומר ומשחק ברמה גבוהה מאז ומעולם".


סטפן קרי דיבר גם הוא בסיום, עקץ את ווסבטרוק והתייחס לטריו של היריבה, שם מצטרפים אל ווסטברוק גם כרמלו אנתוני ופול ג'ורג': "הם מוכשרים ברמה מדהימה והם שיחקו ברמה גבוהה לאורך כל הקריירה שלהם. אנחנו חייבים להבין איך להתמודד עם האתגר הזה כי מה שראס עושה לא באמת משתנה".


Blowout W pic.twitter.com/dZFRGxaoqT

— OKC THUNDER (@okcthunder) November 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי