כספי הסביר: השיטה עוזרת לי, קר: עומרי שחקן מיוחד

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הפורוורד שוב ניצל את הפציעה של דוראנט, פתח בחמישייה וסחט מחמאות אחרי ה-95:110 של גולדן סטייט מול ניו אורלינס. קר: "הוא תוספת טובה לסגל שלנו". כספי: "כאן כדי לעזור לאחרים"

(גודל טקסט)
העונה של עומרי כספי ממשיכה להיות קשורה בכשירותו של קווין דוראנט. הלילה (בין שבת לראשון) הפורוורד ניצל את הפציעה של הכוכב, כדי לפתוח שוב בחמישייה של גולדן סטייט. האלופה לא התקשתה וגברה 95:110 על ניו אורלינס. בזמן שבווריירס מקווים כי KD ישוב לכשירות במהרה, כספי קיבל את המקום בחמישייה בפעם השלישית העונה וסיפק משחק איכותי מול האקסית. כספי קלע תשע נקודות ב-25, ושוב גרף מחמאות מסטיב קר.


מאמן האלופה הצהיר: "עומרי הוא שחקן שגורם לכולם להיות טובים יותר. הוא עוזר לתנועה שלנו ומסייע לכל מהלך לצאת אל הפועל. כספי הוא שחקן מיוחד, מדובר בתוספת טובה לסגל שלנו". על היכולת של סטף קרי, שהתחיל את המפגש בצורה פושרת והשתפר, אמר קר: "הוא צריך את הביטחון בכול משחק. אני הייתי מתייאש אחרי כמה קליעות רעות, אבל סטף הוא לא כזה. הוא מוצא את הדרך להפוך ערב פושר למוצלח".




כספי הוסיף: "הרבה יותר קל לי לשחק בשיטה שמתאימה לי. יש בשיטה של גולדן סטייט המון תנועה, חיתוכים ותזוזה ללא כדור – זה עוזר לי והופך את החיים שלי לנוחים יותר. לא תראו אותי לוקח זריקות רעות, אני כאן כדי לעזור לאחרים". קרי סיכם: "הרגשתי קצת עייף וזה השפיע עליי. המשכתי וקיוותי שהדברים יתחברו. לשמחתי המחצית השנייה השתפרה בשבילי". 



Casspi will start in place of Durant (sprained ankle). On Jordan Bell, Kerr agrees he's "brash" and wishes he understood when not to do the extra stuff esp in blowouts, although "that's something 52 year olds (like Kerr) think about. pic.twitter.com/8Ws2n49jmC

— LetsGoWarriors (@LetsGoWarriors) November 25, 2017

 

% of FG attempts being 3pt attempts:
Omri Casspi:
Career: 37%
This season: 7%

Nick Young:
Career: 38%
This season: 80%

— Grant Liffmann (@GrantLiffmann) November 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי